Datum:

15.08.2015. 23:25

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara 13800 pregleda

Vlasnici automobila čija je prodaja prestala na tržištu Srbije ne moraju da brinu ni za servis, ni za rezervne delove. Važeće zakonske odredbe su “na strani” kupaca i propisuju da sedam godina po prestanku prodaje vozila na našem tržištu kompanija koja je zastupala određeni brend mora da nastavi da tržište snabdeva rezervnim delovima i da ih servisira.

Lane je prestala prodaja američkog “ševroleta” i kineskog “čerija”, pa je razumljivo što su vlasnici vozila ova dva brenda zabrinuti.

– “Ševrolet” i mi smo imali dva odvojena ugovora – objašnjava za “Novosti” Vladan Atanacković iz “Centra Boban” koji je doskoro bio ovlašćeni prodavac i serviser “ševroleta”. – Jedan se odnosio na prodaju a drugi na servis i održavanje. Prvi ugovor o prodaji je raskinut ali je drugi ostao na snazi. Dogovoreno je da nas “Dženeral motors” čije je “ševrolet” brend snabdeva kroz liniju “Opela” rezervnim delovima i tu nema ama baš nikakvih problema. Nema razlike. Sve servisne, ugovorne obaveze se ispunjavaju baš kao i u trenucima najveće prodaje ovog brenda u Srbiji.

Delova ima sasvim dovoljno, a na deo koga nema na lageru čeka se 15 dana, koliko traje isporuka. Nema problema ni kod vlasnika čija su vozila još u garantnom roku.

Problema uopšte neće biti najmanje deset godina kada je “ševrolet” u pitanju, jer smo na toliko, prilikom povlačenja, dogovorili saradnju – kaže Atanacković. – A ko zna, možda u međuvremenu čelnici američke kompanije promene odluku o povlačenju iz Evrope zbog toga što nisu želeli da prave konkurenciju svom drugom brendu, “Opelu”.

97 vozila

Kompanija “Čeri” je za kratko vreme koliko je prodavan u Srbiji osvojio srca 97 kupaca, računajući i beogradske komunalne policajce. “Ševrolet” se i duže i bolje prodavao na našem tržištu pa je samo novih vozila prodato više od 10.000.

Cene bez promena

Kineski “Čeri” je i dalje spreman da odgovori na sve zahteve vlasnika vozila koji minimum sedam godina, neće morati da brinu o delovima i servisu, rečeno nam je u sedištu, “Kvis D.O.O” koji je bio ovlašćeni uvoznik i distributer “čerija” za Srbiju ali i Crnu Goru i Makedoniju.

Ono što je takođe veoma bitno je i činjenica da je cena delova i servisa ostala ista ili je čak i nešto niža u odnosu da vreme kada je srpsko tržište automobila raslo.

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)