Datum:

15.09.2013. 23:15

Autor:

totalcar.rs

Oznake:


Statistika:

0 komentara 6257 pregleda

Verni čitalac „Novosti“ Nikola V. iz Obrenovca obratio nam se povodom sledećeg problema:

– Išao sam sa „renoom klio 1.5 DCi“ u Grčku na more i u Makedoniji se desio kvar i auto se ugasio. Tamošnji majstor mi je rekao da je „otišla“ dizna i stavio mi je neku remontovanu – kaže naš čitalac.

Auto od onda radi, ali kada se motor malo zagreje, počinje da se trese.

Našeg čitaoca interesuje da li je moguće da se repariraju ili očiste sve dizne, da bi izbegao skupu zamenu novim diznama.

– Pretpostavljam da je majstor u Makedoniji postavio dobru dijagnozu i da je na pravi način otklonio kvar. Ipak, moguće je i da pumpa visokog pritiska nije u redu, pa čak i da je filter za gorivo zaprljan. Iz mog odgovora vam je jasno da je potrebno uraditi dijagnostiku vozila da biste znali šta sada nije u redu – kaže Marko Tejić, šef servisa AK „Voždovac“ u Beogradu.

– Da li su dizne „zrele“ za zamenu ili ne, to bih mogao da vam kažem samo posle pregleda vozila. Nikada ne savetujem zamenu repariranim delovima, bar kada su dizne u pitanju, jer ušteda nije velika, ili ne bar tolika da se trošak ubrzo ne bi isplatio zbog manje potrošnje goriva koju sigurno obezbeđuju nove dizne – savetuje naš stalni stručni konsultant Marko Tejić.

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)