Datum:

19.09.2016. 22:22

Autor:

Ina

Oznake:

,

Statistika:

1 komentara pregleda

Razvoj društvenih mreža i interneta ugrožava mnoge. Jedna od žrtava su i sajamske manifestacije. Prema aktuelnim najavama na predstojećem sajmu automobila u Parizu neće učestvovati nekoliko velikih brendova.

Za sada je sigurno da Pariz neće videti Ford, Volvo, Rolls-Royce i Aston Martin.

Svi oni tvrde da imaju bolje i mnogo jeftinije načine za promociju novih modela. Osim toga, svi oni tvrde da efekti sajmova više nisu značajni koliko bi se moglo očekivati od tako velikih investicija.

Proizvođači automobila se polako ali sigurno u marketinških smislu okreću promociji putem raznih događaja i socijalnih medija, na taj način stvarajući direktnu vezu sa kupacima.

Interesantan eksperiment, pogotovo kada sveznajuća blogerka od dvadeset godina bez vozačke dozvole “stručno promoviše” performanse automobila.

Izvor: Vrele gume

1 komentar

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)