Datum:

09.01.2013. 16:25

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , , ,

Statistika:

0 komentara 5231 pregleda

Reklamni spot za novi „fijat 500 L” pogodio je u žicu majke širom sveta. U njemu jedna mama repuje o tome kako glumi orgazam, jede ostatke štapića od ribe i učlanjuje se u književni klub da bi imala opravdanje da popije koju čašu vina više.

Zabavni video-spot nazvan „In The Motherhood” postao je prava senzacija na Jutjubu, gde je zabeležio više od dva miliona poseta.

Glumica Rejčel Donovan u njemu preuzima ulogu malo drugačije gangsta reperke koja peva o zahtevima koje nameću majčinstvo, dva psa i dvoje dece, zbog koje njen dom izgleda kao da je na njega pala bomba.

“Fijat” je odustao od tradicionalnog reklamiranja automobila nakon što je formirao grupe koje su se pozabavile načinima uspešne prodaje novog proizvoda mladim porodicama. Rejčel Donovan, koja igra u Šekspirovim komadima, napisala je melodiju za hor koji se čuje u pozadini dok ona recituje tekst: „Provela sam tri meseca u pidžami – bio je to jasan znak…”, „Učlanila sam se u književni klub samo da bih pila vino” ili „Neispavana, u kući zatočena dane provodim, prodala bih oba bubrega da se malo odmorim”.

Ona opisuje sebe kao nekoga ko glumi orgazam, pristaje na oralni i analni seks, kaže da je noćobdija, pomiritelj i mirotvorac.

Viki Saunders, generalni direktor kompanije „Crow Communications”, koja je producirala spot, kaže da su ih neki članovi upravnog odbora „Fijata” gledali belo kada su im ga predstavili, ali i da su bili hrabri i prihvatili ga jer je ipak predstavljao izvestan rizik. Reklama je dobila zeleno svetlo nakon što ju je generalni direktor „Fijata” prikazao svojoj supruzi, koja je prasnula u smeh.

Elena Bernardeli, direktor marketinga „Fijata” u Velikoj Britaniji, kaže: „Hteli smo da uspostavimo vezu s kupcima, pre svega sa dinamičnim mladim majkama, kako bismo pokazali da razumemo kakvim su zahtevima izložene dok balansiraju između majčinstva i želje da sačuvaju identitet koje su imale pre nego što su postale majke.”

Da li će ova reklama uticati pozitivno na rast prodaje „fijata 500 L” u svetu, a samim tim i na srpski izvoz i ekonomiju – pokazaće vreme.

Autor: M. Anastasijević, Izvor: 24 sata

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)