Datum:

08.05.2016. 17:14

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara pregleda

Novi” megan” je lepši, kvalitetniji nego ikada, što je i očekivano, ali tehnološki skok je za vozilo srednje klase, ipak, poveliki.

Kada neko vozilo doživi četvrtu generaciju, jasno je da je na tržištu ostavilo dubok trag i da proizvođač računa da će i samo ime automobila biti odlično polazište za osvajanja srca i, što je još važnije, džepova kupaca.

Kompanija “Reno” je svoj bestseler “megan” ovoga puta odvela korak dalje, čini se da je “preskočila” četvrtu i da je stigla do pete generacije!

Novi” megan” je lepši, kvalitetniji nego ikada, što je i očekivano, ali tehnološki skok je za vozilo srednje klase, ipak, poveliki.

Novi “megan” je smelo zakoračio u svet visoke tehnologije, pa vlasnike očekuje novo, jedinstveno uživanje u vožnji, pri tome veoma ekonomično i za one koji misle o budućnosti planete i čovečanstva, više nego ekološki prihvatljivo.

Uz pomoć svog “sportskog” odeljenja “reno” je napravio šasiju koja zajedno s 4control sistemom upravljanja na svim točkovima, uz izuzetno precizan upravljački sistem, agilne motore, vožnju čini izuzetno zabavnom i uzbudljivom. Sistem upravljanja na sva četiri točka, na primer, pri malim brzinama kada skrećete ulevo okreće zadnje točkove u suprotnom smeru. Pri brzinama većim od 80 km na čas svi točkovi se okreću u istom smeru. Taj osećaj koji dobijate prilikom parkiranja ili prolaskom kroz oštre krivine je zaista neverovatan! I položaj vozača je “šmekerski”. Kao da se nalazite u sportskom automobilu. Celokupnom utisku snažan pečat daje i moderna “komandna tabla”, sa digitalnim brzinomerom, sa velikim 8,7 inča tač-skrin ekranom.

Na raspolaganju vozaču i puticima je najnovija generacija “R-linka 2” sistema namenjenog za konekciju, zabavu (tu je i neprevaziđeni “Bose” audio-sistem sa osam zvučnika i dubokotoncem) uz internet, blutut konekciju, navigaciju. U suštini “multi sens” sistem vam omogućava upotrebu ovog ekrana slično kao na tablet računaru! Možete da izaberete jedan od pet modova vožnje “neutral”, “komfort”, “sport”, “eko”, “perso”.

au-default

Takođe, možete da birate između pet vrsta ambijentalnog osvetljenja od crvene, zelene, ljubičaste boje…

Novi “megan” može da se sam parkira i bočno i paralelno i pod uglom. Ima prilagodljivi tempomat koji će umesto vas držati rastojanje i to pri brzinama od 50 pa do 140 km na čas. “Megan” vidi i vozila koja dolaze iz mrtvog ugla, aktivira brisače uz prve kapi kiše, automatski prilagođava svetla, prepoznaje saobraćajne znakove…

Paleta agregata je izuzetna. Naša ekipa je na testu imala benzinca od 1,2 litra (TCe 100 start-stop) sa 74 KS koji, uparen sa manuelnim, šestostepenim menjačem, do sto kilometara na čas stiže za 12,1 sekundu uz maksimalnu brzinu od 179 kilometara na čas. Emisija štetnih gasova je 120 grama CO2 po pređenom kilometru, a prema fabričkim podacima, u proseku troši 5,4 litra benzina na 100 pređenih kilometara. Na našem testu nismo imali problem da postignemo ovu potrošnju. To uz rezervoar zapremine 47 litara garantuje popriličnu autonomiju.

Osim modernih TCe benzinskih agregata (najsnažniji od 1,6 litara razvija 205 KS9), u ponudi su i poznati 1,5 DCi dizelaši sa rasponom snage od 90 do 130 KS koji imaju emisiju CO2 od 95 grama po pređenom kilometru i prosečnu potrošnju od svega 3,4 litra dizela na 100 pređenih kilometara.

Sa početnom cenom od 13.990 evra “reno megan” može da računa na veliki deo tržišnog kolača u svom segmentu.
au-reno-megan-novi-test-10
Podaci
* 13.990 evra je cena
* 4.359 mm je dužina
* 2.058 mm je širina
* 1.447 mm je visina
* 437 litara je prtljažnik
* 5,4 litara je potrošnja

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)