Datum:

08.06.2016. 22:38

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara pregleda

Ponekad za užitak u vožnji nije potrebno puno. Dovoljno je malo lima, što više snage i stražnji pogon, a Twingo sve to ima.

Zadnji detalj koji je nedostajao u ponudi Twinga je povratak sportske izvedbe. Sada nosi oznaku GT, a nudi jedinstveni koncept straga postavljenog benzinskog motora, stražnjeg pogona i ručnog menjača. Ako funkcioniše u Porscheu, zašto ne bi u malom Twingu, zar ne?

Šalu na stranu, ali Twingov koncept doslovno izaziva da se u njega ugradi potentnija konjica. Renault Sport je to i u učinio, pa 0.9 TCE turbo benzinac sada razvija 110 KS, dodatnih 20 KS više od standardnog modela. Vozaču je na raspolaganju i više obrtnog momenta, a u maksimumu to znači skok sa 135 na respektabilnih 170 Nm. Iako je nominalno najslabiji i najsporiji u sportskoj ponudi francuskog proizvođača, Twingo GT će zasigurno biti najzabavniji gradski trkač.

Osim izmena na motoru koje uključuju novi usis zraka i mapiranje rada motora, ručnom menjaču podareni su nove prenosnerazmere, a sve s ciljem dobijanja boljih performansi i živahnijeg karaktera. Dorađeni su vešanje i progresivni servo upravljač, a ESP ima nove postavke koji dopušta vozaču da se zaigra na granici upravljivosti.

Twingo GT se spolja distancira 17-inčnim točkovima, bočnim usisnicima zraka i dvostrukim završetkom izduvnog sistema. Na raspolaganju će biti četiri boje karoserije među kojima je najatraktivnija nova Piment nijansa narančaste. U kabini se nastavlja motiv “narandže”, a na pravim mestima nalaze se Renault Sport oznake i alu dekoracija.

Nadahnut konceptom Twin’Run novi GT će debitovati pred kraj meseca na Festivalu brzine u Goodwoodu.

2

3

thumbnail.ashx

Izvor: Index

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)