
Renault bi mogao da pođe stopama BMW-a, Mercedesa i Porschea kada je reč o proizvodnji performantnog SUV-a. Naime, Patris Rati, šef Renaultsporta kaže da bi performantna divizija, poznata po „hot hečevima“, mogla da uđe u „biznis“ performantnih krosovera sa Capturom i Kadjarom. Inspiracija je vrlo lako pronađena, naravno u sestrinskom Nissanu i posebno Jukeu Nismo.
Francuska marka je relativno nova u segmentu krosovera. Koleos je lansiran 2007., ali je u suštini bio baziran na Nissanovoj tehnologiji, a proizvodio ga je Renault Samsung Motors u Južnoj Koreji za azijsko tržište. Niskobudžetni Duster se na nekim tržištima prodaje sa Renaultovom značkom ali je u suštini Dacijin model, mada ga Renaultsport priprema za Dakar. Prvi istinski krosover marke je zapravo Captur, koji je na scenu stupio pretprošle godine, a sada je lansiran i nešto veći Kadjar.
Transformacija bilo kog od ova dva „soft roadera“ u performantno izdanje u maniru Clija ili Meganea će biti svakako interesantna stvar, mada postoji i opasnost od „razvodnjavanja“ RS imidža.
Izvor: Vrele gume
Preporuči ovu stranicu prijateljima: