Datum:

21.02.2013. 13:35

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

, , , , ,

Statistika:

0 komentara 6000 pregleda

Volkswagen je poznat po tome što pravi zanimljive reklame, a evo upravo jedne od njih. TV reklama za Jetta sedan za aktuelnu modelsku godinu promoviše činjenicu da je dobila vrhunske ocene na sigurnosnim testovima. Međutim, pre godinu dana ovaj rezultat bi nešto i značio, ali danas su kriterijumi sigurnosti pooštreni do mere do koje Volkswagenovo hvalisanje baš i nema mnogo smisla.

No, u svakom slučaju, reklama je interesantna, a glavna zvezda iste je novorođena beba koja sa svojim roditeljima odlazi iz porodilišta u novoj Jetti, kada im putanju iznenada preseče kombi. Tada najmlađi član porodice ima fleševe na događaje iz kompletnog života… samo što njegov život do tog trenutka traje oko 10 minuta.

Na ovaj način Volkswagen želi da poruči svojim potencijalnim kupcima da kupovinom Jette mogu bezbedno da prevoze svoju porodicu, uključujući i najmlađe članove. A i upotreba beba u svrhe marketinga verovatno nikada nije omanula.

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)