Datum:

23.01.2017. 16:23

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Seat Ateca, koji je svetsku premijeru imao u martu 2016, dostupan je i na našem tržištu, po ceni od 18.990 evra.

Toliko na akciji košta osnovna verzija Ateca Reference sa prednjim pogonom i benzinskim 1.0 TSI motorom sa 115 ks (85 kW) i 200 Nm. 

Najskuplji model je Ateca Xcellence sa 2.0 litarskim dizel motorom koji proizvodi 190 ks (140 kW) i razvija 400 Nm. Ova varijanta ima automatski menjač i pogon na sva 4 točka, a prodaje se za 29.990 evra. 

Prodajnu akciju prate i posebni uslovi finansiranja od kojih je svakako najatraktivnija ponuda zakupa preko kompanije Porsche Mobility u kojoj kupci dobijaju i kasko osiguranje u prvoj godini zakupa. Prvi primerci modela Ateca stigli u prodajne salone Seata u Srbiji, a za sve zainteresovane obezbeđena su i test vozila.

Seatov SUV je postavljen na Volkswagenovu modularnu MQB mehaničku platformu. Dugačak je 4,36 m, širok 1,84 m, visok 1,6 m a deli isto međuosovinsko rastojanje sa Seatom Leon (2,64 m). 

Zapremina prtljažnika iznosi 510 l, u verziji sa prednjim pogonom, odnosno 485 l, ako se kupac odluči za model 4×4.

Paleta motora obuhvata dva benzinca i tri dizelaša. Najslabiji benzinski motor je 1.0 TSI sa 115 ks (85 kW) i 200 Nm i dostupan je samo u kombinaciji sa prednjim pogonom. 

Snažniji, 1.4 TSI sa 150 ks (110 kW) i 250 Nm, na raspolaganju je i sa opcionim pogonom na sva 4 točka i DSG menjačem sa duplim kvačilom. 

Osnovni dizelaš, 1.6 TDI, proizvodi 115 ks (85 kW) i 250 Nm. Slede dva 2.0 litarska TDI motora, slabiji sa 150 ks (110 kW) i 340 Nm i jači sa 190 ks (140 kW) i 400 Nm. Oba dvolitarska dizel agregata mogu se naručiti u kombinaciji sa pogonom na sva 4 točka.

Prvi Seatov SUV opremljen je brojnim savremenim sistemima asistencije, uključujući automatski sistem kočenja pri malim brzinama koji služi da spreči sudar u gradskim saobraćajnim gužvama kada se vozi “branik uz branik”. 

Tu je i sada već neizostavni sistem za održavanje vozila u okvirima trake kojom se kreće, zatim tehnologija za “čitanje” saobraćajnih znakova, detekcija drugog vozila u mrtvom uglu, upozorenje na nailazak vozila sa boka kada automobil izlazi sa parkinga u rikverc…

Izvor: B92

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)