Datum:

14.09.2013. 23:39

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 3033 pregleda

Proizvođači automobila suočeni sa slabom prodajom u Evropi pokušaće ove nedelje na Frankfurtskom salonu automobila da “zelenim” modelima i novim tehnologijama ubede kupce da je vreme da kupe nova kola.

Tako Mercedes-Benz, koji kao na potencijalne kupce posebno računa na mlade ljude, predstavlja na Salonu i električni kompakt B klase.

Ta kompanija takođe je pokazala test na putu automobila bez vozača koji je prešao 100 kilometara.

Folksvagen je izložio četiri hibridna modela, uključujući električnu verziju svog malo gradskog vozila “ap”, kao i “golf” kompakt.

Zahvaljujući oporavku prodaje automobila u SAD situacija na tržištu se popravlja, ali autoindustrija ocenjuje da se prodaja u Evropi samo stabilizovala, i to na niskom nivou, i da je do pravog oporavka još daleko.

Frankfurtski salon automobila, koji je otvoren 12. i traje do 22. septembra, smatra se najznačajnijom izložbom automobila u svetu.

Na Frankfurtskom salonu automobila predstaviće se više od hiljadu izlagača iz 35 zemalja, prenosi Tanjug.

Izvor: Moj auto

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)