Datum:

27.08.2012. 13:26

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara 5196 pregleda

Kao što je juče najavljeno, Porsche je predstavio nove 911 Carrera 4 i 4S modele, kao i kabrio verzije, koje će zvanično debitovati na Salonu automobila u Parizu u septembru.

Kao i obično, oznaka “4” obećava prilično zgodan zadnji deo, sa zadnjim blatobranima proširenim za 22 mm, dok su zadnje gume za 10 mm šire.

Modeli sa pogonom na sva četiri točka identični su svojim parnjacima sa pogonom na zadnjoj osovini; jedina razlika je upravo u pogonu. Obzirom da nova generacija 911 modela ima karoseriju od aluminijuma, ova vozila su za 65 kg lakša u odnosu na ona koja zamenjuju.

Porsche je poboljšao pogon na sva četiri točka kod 911 modela, ali nije ponudio nikakve dodatne informacije o tome. Jedino što znamo je da ima najnoviju verziju Porscheovog sistema za upravljanje vučom (Porsche Traction Management – PTM). Svi modeli imaju standardni sedmostepeni ručni menjač, sa sedmostepenim PDK menjačem sa dvostrukim kvačilom kao raspoloživom opcijom.

Unutra se uočava novi meni smešten na instrument tablu, koji vozaču dozvoljava uvid u dodatne informacije o trenutnom funkcionisanju motora.

Kada je reč o motorima 911 ranga sa pogonom na prednjoj osovini, Carrera 4 ima 3.4-litarski redni šestocilindarski motor sa 350 KS koji od 0 do 100 km/h ubrzava za 4.5 sekunde, dok maksimalno razvija brzinu od 285 km/h. Kabrio verzija od 0 do 100 km/h ubrzava za 4.7 sekundi i maksimalno razvija 282 km/h.

Što se tiče Carrera 4S modela, njega pokreće 3.8-litarski redni šestocilindraš od 400 KS koji od 0 do 100 km/h ubrzava za 4.1 sekundu (kabrio verzija za 4.3), a maksimalna brzina mu je 300 km/h (296 km/h za kabriolet).

Porsche je iskoristio priliku da predstavi i set opcionih karakteristika za kompletan 911 rang, a kao što je klizeći stakleni krov za kupe verzije.

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)