Datum:

17.12.2013. 13:33

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

, , , ,

Statistika:

0 komentara 13445 pregleda

Mercedes-Benz je konačno, nakon brojnih špijunskih i “procurelih” fotografija, predstavio svoju novu C-Klasu za 2014. godinu.

C-Klasa više nije Mercedes-Benzov sedan osnovnog nivoa, već je ta uloga pripala CLA modelu. Kao posledica toga, nemački proizvođač morao je da međusobno udalji C-Klasu od sedana zasnovanog na A-Klasi, a rezultat je W205, koji je krupniji, s obzirom na to, dužina mu je porasla za 95 mm, širina za 40, a visina iznosi 1442 mm. Međuosovinsko rastojanje prošireno je za 80 mm, pa sada iznosi 2840, dok je prtljažni prostor povećan na 480 litara.

Kada je reč o dizajnu, C-Klasa u suštini ne donosi ništa novo, što već nije viđeno u unapređenoj E-Klasi i novoj S-Klasi. Značajna razlika ovog u odnosu na aktuelni model jedino je luksuzniji izgled. Ovo vozilo izgleda modernije, a samim tim će verovatno privući više mladih kupaca.

Unutrašnjost je opremljena luksuznim materijalima, dok instrument tabla ima tri cirkularna vazdušna otvora. Na njoj se nalazi manje dugmića, koji su donekle zamenjeni ekranom na vrhu, kom se može pristupiti pomoću kontrolera koji dolazi kao standard, dok opcioni touchpad ima iste fukncionalnosti kao i smartphone.

Mercedes-Benz C-Klase za 2014. modelsku godinu zasnovan je na MRA platformi, a njegova težina je za 100 kg manja od prethodnog modela. Tako je i potrošnja goriva smanjena za 20%, što se nije odrazilo na performanse. Vozilo ima i spušten centar gravitacije, što bi trebalo da rezultuje dodatnim sportskim duhom pri vožnji, odnosno upravljanju.

Ovo je prvi automobil u ovom segmentu koji će biti ponuđen sa vazdušnim vešanjem u formi opcionog AIRMATIC-a, koji elektronski kontroliše obe ose. Standardno čelično vešanje sa selektivnim sistemom prigušenja dolazi u tri raspoloživa moda: komfor, komfor sa sportskim karakterom i sportsko vešanje koje spušta vozilo za dodatnih 15 mm.

Trenutno se u ponudi nalaze ukupno tri modela sa različitim pogonskim opcijama. Prvi je C 220 BlueTEC sa 2.2-litarskim četvorocilindarskim dizel motorom koji razvija 170 KS i 400 Nm obrtnog momenta. Od 0 do 100 km/h stiže za 8.1 sekundu, a troši samo 4L/100 km, uz emisiju CO2 od 103 g/km.

Sledeći model je C 180 sa 1.6-litarskim benzinskim motorom koji razvija 156 KS i 250 Nm obrtnog momenta, što mu obezbeđuje da do 100 km/h ubrza za 8.2 sekunde. On troši 5L/100 km, uz CO2 emisiju od 116 g/km.

Treći je snažniji C 200 model sa 2.0-litarski motorom sa 184 konjske snage i 300 Nm obrtnog momenta. On mu obezbeđuje da do 100 km/h stigne za 7.5 sekundi, uz potrošnju od 5.3L/100 km i emisiju ugljen-dioksida od 123 g/km.

Nakon što se nova C-Klasa nađe u prodaji, Mercedes-Benz uvešće i 1.6-litarski dizel koji će biti raspoloživ sa 115 KS/280 Nm i 136 KS/320 Nm. Pored ovog, u ponudu ulazi i 2.2-litarski dizel za 115, 204 i 170 KS, u sklopu BlueEFFICIENCY izdanja.

Drugi motori koji dolaze kasnije su četvorocilindarski benzinci sa snagom od 156 do 238 KS. Tu je i C 300 BlueTEC HYBRID, kog pokreću četvorcilindarski dizel sa 204 KS i električni motor sa 27 KS, koji troše 3.9L/100 km.

U zavisnosti od izbora motora, C-Klasa biće uparena sa novorazvijenim šestostepenim ručnim ili 7G-TRONIC PLUS sedmostepenim automatskim menjačem. Opciono dostupnan biće 4MATIC sistem pogona na sva četiri točka, uz brojne sigurnosne sisteme kao što su Active Parking Assist, Adaptive Highbeam Assist Plus i Traffic Sign Assist sa Wrong-Way Alertom.

Nova C-Klasa već sada je dostupna za naručivanje, sa početnom cenom od 33.558 evra u Nemačkoj za C 180 model. C 300 košta od 36.414 evra, dok je C 220 BlueTEC 38.675 evra.

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)