Datum:

23.12.2013. 16:11

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara 9849 pregleda

Odavno su prošla vremena kada su nejked motocikli bili limitirani snagom. Nejked modeli novih generacija po pravilu su danas samo nešto blaže verzije brutalnih superbajk motocikala, pa im i ime super-nejkedi itekako pristaje. Primer jednog takvog je Kavasakijev “Z1000” koji je direktni potomak ovogodišnjeg kralja SBK takmičenja.

Kavasaki je izbacio do sad najbrutalniju verziju “Zeda” skoro deset godina nakon što se prvi “Z1000” pojavio na tržištu. Motocikl koji se pojavio u Milanu ne samo da je veoma brutalan u vizuelnom smislu već je i tehnologija na visokom nivou, ali drugačije i ne može biti jer je tržište neumoljivo.

Nasleđe koje je ostavio “Z750” jednostavno treba i dalje održavati što je Kavasaki i učinio preko modela “Z800”, a sada mu u pomoć stiže i “Z1000”, najbrutalniji nejked iz Akašija koji je ikad stupio na asfalt.

Već je sam dizajn dovoljan da vidimo kako je novi “Z1000” nešto posebno. Snažne linije inspirisane Kavasakijevom “Sugomi filozofijom”, led svetla i minimalistička prednja maska doneli su ovom motociklu mističan izgled.

Rešenja koja smo videli na novitetu “Z1000SX” Kavasaki je primenio i na ovom primerku što je za pohvalu. Uz novo Shovino potpuno podesivo vešanje, tu je i novi Tokicov prednji kočioni sistem sa nazubljenim diskovima od 310 mm.

Kavasaki je doradio i litarski motor koji pokreće ovu zver, međutim konkretni podaci i dalje su tajna. Ono što znamo jeste da novi “Z1000” bolje reaguje pri malom broju obrtaja što mu je ranije bila boljka. Jedna od izmena je i novi auspuh koji je drastično smanjio nivo buke koju motocikl proizvodi pri malom broju obrtaja.

Autor: Predrag Jovanović, Izvor: Moj auto

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)