Datum:

30.04.2015. 10:10

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara 4425 pregleda

Potpuno novi “RAV 4 hibrid”, s pogonom na sva četiri točka (AWD), predstavlja novi nivo “Tojotinog” prepoznatljivog uživanja u vožnji hibrida. Značajne dorade u kabini.

Tačno 20 godina posle lansiranja legendarne prve generacije modela “rav 4” koji je definitivno utemeljio C-SUV segment, i 15 godina posle predstavljanja “prijusa”, japanski gigant “Tojota” je na Salonu automobila u Njujorku opet napravio korak napred, u budućnost.

Potpuno novi “RAV 4 hibrid”, s pogonom na sva četiri točka (AWD), predstavlja novi nivo “Tojotinog” prepoznatljivog uživanja u vožnji hibrida. Kombinovanjem 2,5-litarskog benzinskog motora sa elektromotorom smeštenim na zadnjoj osovini, ovaj novi model konačno uvodi hibridnu tehnologiju u “RAV 4” asortiman.

Električni pogon na sva četiri točka nudi još veću sigurnost i stabilnost tokom vožnje na klizavim i mokrim podlogama i omogućava vuču prikolice mase do 1.650 kilograma. Jednostavna i sigurna vuča moguća je zahvaljujući naprednom sistemu kontrole zanošenja prikolice (TSC – Trailer Sway Control system).

Premijerno predstavljanje hibridne verzije takođe se poklapa s predstavljanjem novog modela “RAV 4”, koji donosi osveženja u vidu spoljašnjeg dizajna, značajne dorade u kabini, kao i nove tehnologije i više bezbednosne opreme.

U kabini, osećaj boravka tokom putovanja doveden je na potpuno nov nivo zahvaljujući korišćenju novih materijala, mekših na dodir, boljoj zvučnoj izolaciji, novoj instrument-tabli i bogatijem multimedijalnom sistemu koji sada stiže sa TFT ekranom u boji.

Nivo tehnološke opremljenosti dodatno je proširen uvođenjem novog sistema, panoramskog prikaza od 360 stepeni oko automobila (360 Panoramic View Monitor). Prepreke koje bi se inače nalazile u “mrtvom uglu” i tako predstavljale sigurnosni rizik, sada su jasno detektovane zahvaljujući konvencionalnim kamerama smeštenim na prednjem i zadnjem delu vozila, koje nude prikaz od 360 stepeni oko automobila u stvarnom vremenu.

Pogonski sistem se sastoji od 2,5-litarskog četvorocilindarskog “benzinca”, dva elektromotora i pogonskih baterija.

auto-tojota-MALA

Snaga benzinske jedinice prenosi se na prednje točkove, uz podršku električnog motora smeštenog iza prednje osovine, dok drugi elektromotor pokreće zadnje točkove i obezbeđujući pogon 4×4 kada se za tim ukaže potreba.

Za prenos snage upotrebljen je menjač sa kontinualno-promenljivim sistemom prenosa (CVT).

Podaci o potrošnji, kao i o ceni, još nisu zvanično saopšteni.

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)