Datum:

24.07.2016. 23:17

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara pregleda

Nemački automobilski gigant “Opel” uveo je svoj revolucionarni integrisani sistem sa sedam sedišta u segment kompaktnih vanova 1999, a od tada je “zafira” prodata u 2,7 miliona jedinica, uglavnom porodicama i profesionalcima kojima su potrebna prostrana i fleksibilna vozila za prevaljivanje velikih distanci uz visoku dozu komfora.

Nova “opel zafira” u prodajne salone stiže početkom septembra sa početnom cenom od 17.270 evra. Kada počne da se isporučuje prodajnim salonima, kupci neće računati samo na proverene i istinske opcione kvalitete prethodnog modela, kao što su Flex 7 sistem sedenja, AGR sertifikovana prednja sedišta FlexFix nosač bicikala ili adaptivna FlexRide šasija, već i na novi odvažniji dizajn spoljašnjosti i redizajnirani enterijer sa posebno prostranim ambijentom i usavršenom digitalnom povezanošću. Po prvi put u vozilu ove klase, “Opel” nudi najnoviju generaciju adaptivnih farova (AFL) i LED tehnologije kao opciju. Sve ovo novu “zafiru” čini udobnim putujućim salonom za vozača i putnike.

– Dizajn prednjeg dela nove “zafire” ključne elemente preuzima od nove, nagrađivane “opel astre” i sastavni je deo “Opelovog“ portfolija. Isklesano dvostruko krilo dnevnih svetala donosi sofisticiran izraz koji se prenosi i u unutrašnjost. Sa kompletno redizajniranom instrument tablom, kokpit je čistijeg dizajna, uredniji i bolje prilagođen korisniku – kaže Mark Adams, potpredsednik GM Evrope dizajna.

Opcioni panoramski vetrobran i panoramski krov dodatno povećavaju komfor, još više naglašavajući osećaj prostranosti. Panoramski krov se pruža od vetrobrana do zadnjeg dela automobila, omogućavajući da kabinski prostor bude okupan prirodnom svetlošću, još više naglašavajući prozračnu salonsku atmosferu.

Nova “zafira” nudi mnogo više od “samo” ekstremno komfornog vida putovanja. Ovaj putujući salon može lako da se transformiše u mali transporter. U konfiguraciji sa pet sedišta, po ISO 3832 standardu, “zafira” poseduje minimalnu zapreminu prtljažnika od 710 litara, koja može biti povećana do 1.860 litara, kada se spuste nasloni zadnje klupe.

Pored toga, “zafiru” odlikuje više od 30 mogućnosti za odlaganje prtljaga i predmeta. Opcioni FlexFix nosač bicikla, integrisan u zadnji deo, izuzetno je praktičan. On se izvlači iz zadnjeg odbojnika poput fioke i može da ponese do četiri bicikla (ukupne mase od 80 kilograma). S obzirom na to da se natovaren nosač bicikala može iskositi unazad, zadnja vrata i dalje mogu da se otvore, čak i kada je FlexFix pod punim kapacitetom.

Budući kupci “zafire” će takođe imati široku lepezu motora na raspolaganju, Tu se ubrajaju jedinice koje kao pogonsko gorivo koriste benzin, dizel, tečni naftni gas ili prirodni komprimovani gas, sa rasponom snage od 120 ks do 200 KS. Kombinovana potrošnja goriva kreće se u rasponu od 4,7 do 9,2 l/100 km, a emisija CO2 u proseku od 129 do 179 g/km.

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)