Datum:

14.11.2017. 10:17

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara pregleda

Zvanična veb-prezentacija novog “folksvagen pola” počinje baš ovim rečima: “pouzdan”, “udoban” i “sportski” jer su tvorci šeste generacije modela (od 1975. godine do sada je prodato oko 16,5 miliona) hteli da naglase da se i ovaj novi model može pohvaliti pouzdanošću mehanike, sjajnih “daunsajz” motora od 999 kubika, sportski naglašenim linijama ali i nivoom komfora koji, ruku na srce, malo ko očekuje od ove klase vozila.

“Folksvagen polo”, koji je stigao i u prodajne salone u Srbiji, dizajniran je tako da vam se čini da je (zbog izdužene haube) automobil duži od 4.053 mm i širi (bočne horizontalne linije) od 1.751 mm. Sportskom utisku znatno doprinosi i niža silueta (visina je 1.431 mm) i lepo skrojena i uklopljena LED svetla, svetla za maglu…Prtljažnik je povećan za 71 litar i sada ima 351 litar.

Unutrašnjost “pola” je za svaku pohvalu. Materijali su kvalitetni, a dizajn moderan, funkcionalan. Dominira veliki, uklopljen u komandnu tablu tač-skrin ekran od 8,1 inča, a i instrument-tabla je TFT ekran u boji koji nudi izuzetno mnogo informacija o vožnji i vozilu.

Sedišta su udobna, kvalitetna, sa dobrim bočnim ojačanjima. Volan je presvučen kožom, sa svim mogućim komandama na obruču upravljača.


Podaci

  • 4.053 mm je dužina
  • 351 l je zapremina prtljažnika
  • 4,4 litra je prosečna potrošnja

Ručica menjača je takođe moderna, lepa, a promena brzina je nešto što će vam izmamiti osmeh na lice. Precizno, lako, filingranski!

U “polo” su “Folksvagenovi” inženjeri ugradili obilje najsavremenijih tehnoloških rešenja koja pomažu vozaču i čine da svi putnici (ali i pešaci) budu maksimalno zaštićeni.

Od adaptivnog tempomata koji radi pri brzinama do 210 km na čas (sam će usporiti, zakočiti, ukoliko to uradi vozilo ispred vas) do park-asistenta koji će vam pomoći da se lako i brzo parkirate.

Naravno, savremeni automobil je teško zamisliti bez “infotejnment” sistema, navigacije, blututa, savršenog audio-okruženja (šest zvučnika)…

Motori su benzinski od 999 kubika 1.0 od 55 KS, i 1.0 TSIO od 75,95 ili 115 KS, upareni sa manuelnim petostepenim ili šestostepenim menjačem ili sa automatskim (DSG) sa sedam stepeni prenosa i duplim kvačilom. Tu je i start-stop sistem i uređaj za rekuperaciju (prikupljanje kinetičke u električnu energiju).

Emisija CO2 se kreće od 101 do 108 grama po kilometru.Potrošnja benzina u proseku iznosi od 4,4 do 4,8 litara na 100 pređenih kilometara.

Početna cena modela je 14.939 evra po važećem cenovniku “Poršea SCG”, ali je na nedavno održanom Sajmu automobila u Novom Sadu ona bila 13.990 evra.

Izvor: Novosti

0 komentara
Ostavi komentar
Ime (*)

E-mail (*)

Komentar

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)