Datum:

06.04.2016. 19:46

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Porsche se udružio sa marketinškom agencijom Cramer-Krasselt kako bi napravio “hologramsku štampanu reklamu”, koja se može videti pomoću tableta i prizme. Sve što vam je potrebno su tablet i izdanje Fast Company magazina za april u kom dolazi i prizma. Ona se mora sklopiti i pozicionirati na vrh tableta, dok je na uređaju pušen video sa thenew911.com/hologram linka.

Osnovna ideja koja stoji iza ovako nesvakidašnje forme oglašavanje je davanje gledaocu “osećaja intrige i radoznalosti”, kako je objasnio vođa kreativnog tima Maršal Ros iz Cramer-Krasselta. Video reklama je urađena tako da izgleda privlačno i jasno, a i prizma zahteva prilagođavanja kako bi se obezbedila integrisanost slike tokom štampanja i isporuke.

Adweek prenosi da je napravljeno ukupno 150.000 prizmi, od čega je 50.000 spremno za isporuku odabranim pretplatnicima ovog magazina. Drugih 100.000 prizmi napravljeno je od stakla i distribuiraće se poštom.

Oglas verovatno neće napraviti značajnan prodajni rezultat za 911 Porsche, ali će oko njega stvoriti dodatni hajp. Najzad, u samom oglasu stoji da je “jedini automobil koji je sposoban da pobedi 911 sam 911”.

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)