Datum:

20.06.2014. 10:10

Autor:

Ina

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara 4383 pregleda

Ko gubi, ima pravo da se ljuti. Porsche međutim nije iskoristio to pravo nakon neuspeha na trci 24 časa Le Mana, već je pokušao da poraz pretvori u moralnu pobedu.

Proizvođači automobila koji imaju svoje trkačke ogranke svaki takmičarski trijumf koriste za promociju i marketing.

Porsche nije uspeo da stigne prvi na nedavno održanoj trci 24 časa Le Mana ali je nakon toga pokušao da ulepša poraz i čestitao je pobedniku, koji takođe pripada Volkswagen grupaciji.

Porsche se na Le Man vratio posle 16 godina odsustva sa velikim ambicijama. Kompanija je tri godine usavršavala trkački model 919 kako bi ostvarila pobedu na čuvenoj trci, ali to nije bilo dovoljno da se savlada Audi.

Kada mu nije pošlo za rukom da pobedi, Porsche je želeo da pokaže da ga je uprkos svemu poraz osnažio, pohvalio je trud i napore svog tima i njihov borbeni duh. Sa druge strane, čestitka Audiju kao pobedniku ima i skriveno značenje, s obzirom da je Volkswagen, kao vlasnik oba brenda, zadovoljan pobedom bilo kojeg od njih.

Izvor: B92

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)