Datum:

03.07.2011. 17:07

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara 4657 pregleda

Novi Porsche 911 će zvanično biti predstavljen radoznaloj i nestrpljivoj publici na ovogodišnjem Salonu automobila u Frankfurtu. Ukratko rečeno, novi 911 je duži, lakši, brži i snažniji od 997.

Novi 911, kodnog naziva 991, tek je treći model potpuno novog dizajna za 48 godina istorije ovog automobila. Prva od tri ključne razlike između njega i njegovih prethodnika je taj što je ovo prvi 911 napravljen pretežno od aluminijuma.

Druga bitna razlika je produžetak međuosovinskog rastojanja za određeni razmak, ali još uvek je nepoznato koliki. Dve trećine dodatnog prostora među osovinama locirano je iza vozača, iako je on i dalje u osnovi dvosed. Projekt menadžer August Ahlajtner tvrdi da to nije ugrozilo karakter i gipkost ovog automobila.

Ali, ako međuosovinsko rastojanje predstavlja kontroverzu, tek će sistem upravljanja za mnoge konvencionalne obožavatelje predstavljati pravi šamar. Treći razlog, zbog kog je 911 kao nijedan pre je zamena hidrauličnog servo sistema elektro-mehaničkim sistemom. Promena je, za vozača, potpuno neuočljiva, tvrdi Ahlajtner.

911 je lakši nego automobili koje zamenjuje za značajan broj kilograma, uprkos većim, težim točkovima, gumama i kočnicama. Takođe je i nešto niži.

Pogon je već viđen, mada su i tu napravljene značajne izmene. Kapacitet motora iznosi 3.4 litre, a identičan je onom koji ima Boxster S, mada mu je kapacitet smanjen, a novi izduvni sistem obezbeđuje veću snagu – konkretno, 350 KS, mada homologacija još uvek nije završena. Verzija od 3.8-litara koju ima Boxster S ima čak 400 konjskih snaga, a limit broja obrtaja kod oba motora iznosi od 200 do 7800 o/min.

Ipak, neke druge stvari se nisu značajno promenile. Sistem vešanja nije pretrpeo nikakve izmene, a i arhitektonski koncept je ostao nepromenjen. Spreda se nalaze podupirači, a pozadi multilink vešanje.

PDK dvostruko kvačilo je poboljšano, iako postoji mogućnost će menjač biti manuelni. Tačnije, moguće je da će ovaj automobil imati i verziju sa jednostrukim PDK kvačilom, što znači da će ovo biti prvi proizvodni automobil sa ručnim sedmostepenim menjačem.

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)