auto-skuteri

Datum:

30.07.2012. 16:18

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara 4880 pregleda

Najbolje prevozno sredstvo za gradske gužve i vrelo leto svakako je motor, a na domaćoj berzi polovnih vozila ponuda dvotočkaša je raznovrsna. Pristupačnijim cenama izdvojili su se skuteri i mopedi koji poseduju agregate do 50 kubika. Tako se za 300 evra može kupiti „beta kvadra“, ali i dosta stariji „tomos automatik“. Više cene rezrvisane su za modele koji su proizvedeni posle 2000. godine.

Do 500 evra kreće se cena motora koji su većinom proizvedeni pre desetak godina, ali i oni mnogo stariji. Skuter „beta kvadra“ prodaje se po ceni od 300 evra. Star je 11 godina i za to vreme prešao je 10.000 kilometara. Poseduje motor od 49 kubika i dve konjske snage. Po istoj ceni može se kupiti i 25-godišnji „tomos automatik“. Put koji je za to vreme prešao dug je 1.200 kilometara. Performanse motora su 50 kubika i pet konjskih snaga. Uz njega idu stalak za motor i kaciga. U odnosu na njega, „aprilija“ iz 2001. godine skuplja je za 50 evra. Broji 35.000 pređenih kilometara, sedam konjskih snaga i 49 kubika, i ima elektronsko paljenje. Za nijansu skuplji – 370 evra, i opremljeniji je, takođe skuter, „boatian BTM QT sport“. Godina njegove prizvodnje je 2007, a vozilo je prešlo svega 3.863 kilometra. Kreće se uz pomoć motora snage tri „konja“ i zapremine 49 kubika. Opremljen je amortizerom volana, „kik startom“, a uz njega ide i stalak.

Do 1.000 evra mogu se pazariti skuteri koji nisu stariji od četiri godine. Među njih je „zalutao“ i jedan čoper iz 2004. godine. Cena od 600 evra važi za četvorogodišnji model „lonžija siti kruzer“, čija kilometraža iznosi 8.000. Zapremina motora je 49 kubnih centimetara, a snaga je tri „konja“. Paljenje je elektronsko, a poseduje i amortizer volana. Dodatna oprema su stalak za motor i tank torba. Sumu veću za 100 evra odvojiće oni koji se odluče da kupe „sprint igl 50“ od pet konjskih snaga i kubikaže 49. Ovaj skuter je 2010. godište i prešao je 6.700 kilometara. „Kimko agiliti sport 50“ prodaje se po ceni od 900 evra, i podrazumeva električno paljenje, „kik start“, ABS kočioni sistem, amortizer volana i stalak. Vozilo je garažirano i poseduje motor od četiri konjske snage i 49 kubika. Prešao je 1.400 kilometara. Iako stariji šest godina, po istoj ceni prodaje se „kivej najt 50“ sa manuelnim menjačem. Njegove performanse su 49 kubika i dve konjske snage, a broj pređenih kilometara je 4.000. Ovogodišnji „sprint grido“ košta 50 evra više, ali kubikaža mu je 50, broj „konja“ tri, a prešao je svega 660 kilometara. Ne izdvaja se dodatnom opremom, ali ima elektronsko paljenje i amortizer volana.
 
Do 2.000 evra: Više cene važe za mlađe dvotočkaše, ili pak za one koji se mogu pohvaliti agregatima s većim brojem „konja“. Ne baš toliko jakog 50-kubikažnog motora – četiri konjske snage, ali starosti svega šest godina, „honda metropoliten“ staje 1.000 evra. Sa njim je pređen put od 1.000 kilometara. Po istoj ceni prodaje se i model „pjađo tajfun“ sa istim brojem konjskih snaga, ali proizveden 2010. godine, i motorom od 49 kubika. Do sada je prešao 6.600 kilometara, ima elektronsko paljenje i „kik start“. Starija, ali opravdano skuplja je „jamaha aeroks“ iz 2005. godine, čiji motor od 50 kubika ima snagu od 15 „konja“. Do sada je ovaj motor prešao 16.000 kilometara, garažiran je, ima amortizer volana i svoj stalak. Ovo „zadovoljstvo“ vrednuje se s 1.500 evra. Jednogodišnja „gilera raner SP 50“ prodaje se po ceni od 2.000 evra. Ovaj dvotočkaš do sada je prešao put od 3.000 kilometara, a motor koji ga pokreće ima snagu od šest „konja“ i zapreminu od 49 kubnih centimetara.

Izvor: Novosti

Ako vam se ova vest dopala razmislite o tome da ostavite komentar ili je podelite sa prijateljima.
0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)