Datum:

24.08.2012. 16:33

Autor:

Ina

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara 4244 pregleda

Mali i štedljiv, „ševrolet spark“ je odličan izbor za gradsku vožnju. Cena od 7.099 evra za novo vozilo znači da se ti polovnjaci mogu naći povoljno kao retko koja druga kola. Najjeftiniji modeli koštaju oko 2.000 evra, a kilometraže idu od 50.000 do 100.000 km. Ipak, na domaćem tržištu nema previše ponuda, a svega tridesetak modela istaknuto je na portalu „polovni automobili“.

Do 3.000 evra mogu se pazariti uglavnom modeli druge serije koja se proizvodila u periodu od 2005. do 2009. godine. Najjeftiniji „spark“ koji smo pronašli je iz 2008. godine i staje okruglo 2.000 evra. Ima motor od 800 kubika i snagu od 52 „konja“. Prema informacijama vlasnika on je prešao svega 55.300 kilometara, a poseduje i manuelnu klimu. Nešto skuplji modeli koje smo našli na da se prodaju, uglavnom imaju i veće kilometraže. Zanimljiva je i „hečbek“ varijanta „sparka“ iz 2007. godine koji je prešao 108.000 kilometara. Ima motor od 0,8 litara sa 52 konjske snage, a vlasnik ga procenjuje na 2.900 evra. U ovom rangu cena, za 2.900 evra, pronašli smo i jedan model iz treće serije sa samo 9.800 pređenih kilometara. Ipak, uz auto idu i rate za lizing.

Do 4.000 evra našli smo samo drugu seriju ovog „ševroleta“, ali su modeli mahom zabeležili manju kilometražu. Za 3.600 evra može se pazariti praktično nov model koji je prešao svega 29.000 kilometara. On je star pet godina, ima petora vrata, 796 kubika i standardno 52 konjske snage. Samo 100 evra skuplji je „spark“ sa istim motorom, ali je ovaj prešao 32.600 kilometara. Trenutni vlasnik tvrdi da je model redovno servisiran i u odličnom stanju. Nama je bio interesantan i model sa automatskim menjačem, koji je proizveden 2006. godine. On je prešao 58.500 kilometara i ima isti motor od 0,8 litara.

Do 7.000 evra na raspolaganju su modeli treće serije. Tu se nalaze modeli koji su prešli nekoliko hiljada kilometara, a nisu stariji od dve godine. Nama je za oko zapao model sa motorom od 998 kubika i 68 „konja“. On je prešao 31.000 kilometara, ima petora vrata i manuelnu klimu i košta 5.950 evra. Za bezbednost tokom vožnje zaduženi su vazdušni jastuci kojih ovaj auto ima čak 10. Za 6.500 evra može se kupiti model iz 2011. godine koji je prešao 1.007 kilometara. Potrebno je izdvojiti 200 evra više za sličan model koji je prevalio tačno 4.000 kilometara.

Naslednik „Matiza“

Prvobitno se „ševrolet spark“ proizvodio kao „dajvu matiz“, a na tržištu širom sveta pojavio se 1998. godine. Tada je zamenio model „dajvu tiko“. Od pojavljivanja do danas, ovaj model je imao nekoliko „fejsliftova“, a prodavao se pod imenom oba proizvodna brenda, sve dok „dajvu“ nije potpuno zamenjen „ševroletom“.

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)