Datum:

04.06.2011. 11:13

Autor:

Ina

Oznake:

, , , ,

Statistika:

1 komentara 8002 pregleda

Svojom poslednjom reklamom Audi je uspeo na noge podići gotovo sve automobilske medije s one strane Atlantika, no ne radi ovacija, već bacanja drvlja i kamenja.

Proizvođač s logom četiri prstena i pre je znao provocirati konkurenciju, posebno svoje nemačke suparnike iz Muenchena i Sindelfingena, no ovaj put je na žulj stao Chrysleru.

Američka kompanija je prilikom nedavno minulog Superbowla emitovala dvominutnu reklamu za Chrysler 200 s Eminemom u glavnoj ulozi. Nabijena patriotskim elementima, s Eminemovom ”Lose Yourself” kao zvučnom podlogom i krilaticom ”uvezeno iz Detroita”, reklama za Chrysler 200 postala je instant hit među američkom publikom.

Ne čudi stoga što je i najmanja naznaka plagijata uzrokovala pravu pomutnju među tamošnjim predstavnicima sedme sile. Reklama za novi Audi A6 Avant, naime, također traje dve minute te koristi veoma sličnu zvučnu podlogu, a prema navodima pojedinih novinara, čak i scene i montažu koje neodoljivo podsećaju na one iz Chryslerove reklame.

Američki proizvođač zasad nije odgovorio, no zato je Eminemova diskografska kuća Eight Mile Style najavila tužbu protiv Audija, kao i zahtev za prekid emitiovanja reklame sa spornom pesmom.

U nastavku donosimo oba videozapisa. Pogledajte i zaključite sami koliko je Audi kriv ili nevin za optužbe kojima ga se tereti.

Izvor: Tportal

1 komentar
  1. Sasa

    Osim muzicke podloge, ovo su dve potpuno razlicite reklame. Jedno je reklam za auto (audi), dok je drugo reklama za grad (detroit) Slicnosti u samom videu, nema..bar je ja nisam video.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)