Datum:

03.06.2017. 23:08

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Proglašen je za evropski automobil godine 1988. sa najvećim ikada osvojenim brojem glasova u ovom takmičenju najpopolarnijih. 

Delo je dizajnera Pininfarine koji je njime postigao veliki uspeh. 

Kupcima je odmah ponuđeno deset različitih verzija iz dve karoserije. Sa tadašnjim Citroën BX deli platformu, ali ne i oslanjanje. Ugrađivano je desetak što dizel što benzinskih 4-cilindarskih agregata, od 1.4 do 2.0 litara.

Iako se evropska produkcija limuzine okončala 1995. on se još uvek proizvodi u Iranu gde je vrlo popularan i dan danas. 

Osim u francuskoj, proizvodio se i u Egiptu, Argentini, Zimbabveu, Poljskoj, Indoneziji, Maleziji, Čileu, Velikoj Britaniji i na Tajvanu.

Procena je da je do danas uključujući i Iran proizvedeno oko pet miliona primeraka od toga polovina u pogonima van Evrope.

Izvor: Vrele gume

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)