Datum:

31.05.2014. 11:10

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara 3614 pregleda

Kroz izgradnju železničke stanice „Beograd centar“ u Prokopu rešiće se i pitanje prilaznih saobraćajnica, saznaju „Novosti“ u „Železnicama Srbije“.

Tako će se u prvoj fazi radova završiti već probijeni podvožnjak ispod Bulevara mira. To će biti veza sa velikom betonskom pločom, koja prekriva koloseke i perone.

Za početak, koristiće se i postojeći prilazi sa auto-puta kod Hitne pomoći i iz Ulice Dragana Mancea, kod Partizanovog stadiona. Ali, u drugoj fazi radova, kada se bude gradila stanična zgrada, za koju još nije završen projekat i nisu obezbeđena sredstva, na Maleškom brdu nići će velika petlja, kao prava veza Prokopa sa niškim auto-putem.

– Kuvajtski kredit od 26 miliona evra koristiće se za završetak radova na kolosecima i peronima, kako bi se stanica što pre osposobila za kompletan železnički saobraćaj koji će se iz Glavne stanice premestiti u Prokop – ističu u „Železnicama Srbije“. – Ostalo nam je da rešimo još dve stvari. To su stanična zgrada i povezivanje stanice sa okolnim saobraćajnicama. Prilazni putevi su obaveza Beograda, ali ćemo zajedno sa gradskim vlastima naći najbolje rešenje. U toku je izrada plana detaljne regulacije za Maleško brdo i tim dokumentom će biti predviđena petlja kao veza Prokopa sa auto-putem. Ali, to će biti deo druge faze radova.

Privremeni parking

Velika betonska ploča iznad koloseka i perona privremeno će se koristiti za parking. Inače, kako obećavaju u „Železnicama Srbije“ kada stanica bude kompletirana ispoštovaće se standardi. To znači na 60 do 80 kvadrata stanice i komercijalnog prostora potrebno je jedno parking mesto. Koliko će tačno biti parkinga znaće se kada bude završen projekat stanične zgrade sa komercijalnim sadržajima.

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)