
Kroz izgradnju železničke stanice „Beograd centar“ u Prokopu rešiće se i pitanje prilaznih saobraćajnica, saznaju „Novosti“ u „Železnicama Srbije“.
Tako će se u prvoj fazi radova završiti već probijeni podvožnjak ispod Bulevara mira. To će biti veza sa velikom betonskom pločom, koja prekriva koloseke i perone.
Za početak, koristiće se i postojeći prilazi sa auto-puta kod Hitne pomoći i iz Ulice Dragana Mancea, kod Partizanovog stadiona. Ali, u drugoj fazi radova, kada se bude gradila stanična zgrada, za koju još nije završen projekat i nisu obezbeđena sredstva, na Maleškom brdu nići će velika petlja, kao prava veza Prokopa sa niškim auto-putem.
– Kuvajtski kredit od 26 miliona evra koristiće se za završetak radova na kolosecima i peronima, kako bi se stanica što pre osposobila za kompletan železnički saobraćaj koji će se iz Glavne stanice premestiti u Prokop – ističu u „Železnicama Srbije“. – Ostalo nam je da rešimo još dve stvari. To su stanična zgrada i povezivanje stanice sa okolnim saobraćajnicama. Prilazni putevi su obaveza Beograda, ali ćemo zajedno sa gradskim vlastima naći najbolje rešenje. U toku je izrada plana detaljne regulacije za Maleško brdo i tim dokumentom će biti predviđena petlja kao veza Prokopa sa auto-putem. Ali, to će biti deo druge faze radova.
Privremeni parking
Velika betonska ploča iznad koloseka i perona privremeno će se koristiti za parking. Inače, kako obećavaju u „Železnicama Srbije“ kada stanica bude kompletirana ispoštovaće se standardi. To znači na 60 do 80 kvadrata stanice i komercijalnog prostora potrebno je jedno parking mesto. Koliko će tačno biti parkinga znaće se kada bude završen projekat stanične zgrade sa komercijalnim sadržajima.
Izvor: Novosti
Preporuči ovu stranicu prijateljima: