Datum:

18.12.2014. 16:35

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 3059 pregleda

Tokom godine naša test ekipa isproba na desetine novih vozila. Savremenim automobilima teško je naći neku ozbiljniju zamerku, jer u auto-industriji, jednoj od najinventivnijih i najprofitabilnijih grana industrije, po pravilu rade najbolji inženjeri, dizajneri…

Teško je i upoređivati automobile raznih brendova, jer svaki ima neku svoju osobenost koja se nekome dopadne, a nekome ne.

Pitanje koje sebi prvo postavljamo posle testa nekog automobila jeste da li bismo (naravno, da imamo potrebna sredstva) kupili testirano vozilo ili ne.

Naravno, dragocena su nam i pitanja čitalaca, jer tako saznajemo šta vole, žele i očekuju od svog vozila.

Nedavno nam je Nikola V. iz Beograda uputio “izazov”.

– Čitao sam letos vaš izveštaj s testa “reno megana GT lajn” i blizu sam odluke da ga pazarim. Kada biste vi bili prodavac, da li biste mogli da mi date bar pet razloga zbog kojih bi trebalo da ga kupim?

Obnovili smo “gradivo”, a pet razloga za kupovinu “megan berline GT lajn 130 TCE enerdži” (vozilo s tim motorom smo imali na testu) nabrojali smo za tren oka.

Dizajn

“Megan berlina” je jedan od najlepših sedana na tržištu. Dizajneri su mnogo pažnje poklonili ovom vozilu, želeći da nadmaše prethodni model, ali i da sačuvaju prepoznatljivost. Tu je novooblikovani prednji deo sa skladnim i izražajnim linijama, stilizovanim i prepoznatljivim logotipom i dnevnim LED svetlima koja prave poseban svetlosni identitet. Ova “berlina” je elegantna, ali i sportski nastrojena. Ali ne suviše (za one kojima je sportski nerv presudan, tu je “megan kupe”), već s pravom merom.

Unutrašnjost

Udobna, sportska sedišta, odličan obruč upravljača, sjajan manuelni, šestostepeni menjač, pregledna instrument-tabla, “Renoov” “R-link” sistem… Od navigacije i audio-sistema sa “Bose” zvučnicima, pa do sistema za prepoznavanje trake na putu, automatskog paljenja dugih svetala, kamere za parkiranje unazad, dvoozonskog klima-uređaja, sve je tu.

Oprema

Već u početnom paketu opreme “megana” nema šta nema. Tu su svi najsavremeniji sistemi, sve ono što se očekuje od ovakvog, modernog automobila. Počevši od mnogobrojnih vazdušnih jastuka, zavesica, pa do sistema koji pomažu prilikom kočenja, prolaska kroz krivine… Ipak, ono što posebno ističe ovaj automobil jeste paket “GT lajn”. Nije posredi samo “šminka” poput oznaka na vratima, crvenih linija koje “oživljavaju” kokpit, već su tu i RS sedišta, lepi aluminijumski točkovi, dodatno zatamnjena stakla, drugačija ručica menjača…

reno-megan-berlina

Cena

Teško je na našem tržištu naći vozilo ove klase i ovakvog nivoa opreme, s najsavremenijim motorom, po ceni od 16.990 evra.
Mogli bismo da nabrojimo još razloga za njegovu kupovinu, počevši od uslova finansiranja, garancije, razvijene servisne mreže, niskih troškova održavanja, ali mislimo da je i ovo sasvim dovoljno da bi se neko odlučio za kupovinu ovog modela.

Motor

“Reno” je prilikom izrade motora “TCE 130 enerdži” koristio iskustva iz Formule 1. Rob Vajt, tehnički direktor “Reno motosporta F1”, i Gaspar Gaskon, direktor odeljenja konstrukcije motora u “Renou”, postavili su cilj da naprave motor za svakodnevnu upotrebu, sa znatno manjom prosečnom potrošnjom goriva i manjom emisijom štetnih gasova za najmanje 35 odsto. Rezultat – “TCE 130”, zapremine 1.198 kubika i snage 132 “konja”, s obrtnim momentom od 205 Nm. Potrošnja, prema fabričkim podacima, iznosi 5,4 litra benzina na 100 pređenih kilometara!

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)