Datum:

06.11.2010. 17:23

Autor:

Ivan Minić

Oznake:

, , , ,

Statistika:

1 komentara 9251 pregleda

Iskoristićemo priliku da se prisetimo jedne kreativne kampanje od pre nekoliko godina koju je kompanija Chrysler napravila za svoj brend Jeep (po kome u Srbiji mnogi sve terence tako nazivaju).

Inače, cela priča sa kompanijom Jeep počela je tokom Drugog Svetskog rata kada je Američkoj vojsci bio potreban univerzalni vid prevoza po svim terenima. Mnogi veruju da i samo ime Jeep potiče od skraćenice GP – odnosno engleskog termina: general purpose… Ali o svemu više neki naredni put, uživajte u kampanji:

1 komentar
  1. anja

    Reklama je simpaticna za neke druge zemlje, a kod nas je tuzno sto je tako nesto stvarnost -“parkiraj bilo gde, ne sme ti niko nista“ 😀

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)