Par sedmica nakon onlajn premijere, Hyundai i30 je imao i svoj prvi javni nastup, na Salonu automobila u Parizu. Oštrijeg je i modernijeg dizajna, dopadljiv, ali naklonjeniji konzvervativnijem pristupu stajlinga. Maska hladnjaka i zadnja signalna grupa u velikoj meri podsećaju na Audijev stajling. Hyundai i30 biva sve atraktivniji u očima posmatrača koliko se duže posmatra.
Enterijer nastavlja premijum utisak spoljašnjosti. Veliki vetrobran i dostupan panoramski krov, donose obilje svetla u kabinu.
Što se motora tiče, biće dostupna široka paleta, uključujući novi 1,4-litarski turbo sa 140 ks i 240 Nm. Atmosferski 1,4-litarski četvorocilindraš isporučuje 100 ks i 134 Nm. 1,0-litarska turbo trocilindarska jedinica zaokružuje benzinsku ponudu sa 120 ks i 170 Nm.
Što se dizela tiče, tu je 1,6-litarski agregat sa tri izlazne snage – 95 ks, 110 ks i 136 ks. U zavisnosti od motora, kupci mogu da biraju između šestostepenom manuelnog ili sedmostepenog menjača sa dvostrukom spojnicom.
Izvor: Vrele gume
Preporuči ovu stranicu prijateljima: