Pregledate tekstove u kategoriji: polovni automobili

Datum:

15.07.2012. 9:04

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 5455 pregleda
Automobil iz komšiluka, kako mnogi zovu rumunsku „dačiju“, koju je pod svoje uzeo francuski gigant „Reno“, i gotovo napravio čudo, godinama jezdi srpskim drumovima. Ove nedelje predstavljamo „gradske“ verzije, transportna i krosover vozila, po cenama od 1.650 do skoro 15.000 evra. (more…) ...

Datum:

03.07.2012. 10:30

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , , ,

Statistika:

0 komentara 6277 pregleda
Vreli letnji dani su, sudeći po prethodnoj nedelji, pred nama. A kada je napolju više od 35 stepeni, jedno od rešenja za rashlađivanje može biti i vožnja „kabrioletom“. U oglasima se mogu naći modeli i za 450 evra, ali kupci moraju biti spremni da za tu sumu dobiju vozilo proizvedeno početkom osamdesetih godina. Jači motori i manji broj godina starosti diktiraju i višu cenu. Tako bi 2.000 evra trebalo odvojiti za „Zastavin“ oldtajmer, dok se bolje „mašine“, poput „pežoa 307“ prodaju za nešto manje od 7.000 evra.

Datum:

29.06.2012. 10:26

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara 11298 pregleda
Nije lako u današnje vreme kupiti auto… polovan pogotovo. Pa ipak, i kada se nađe novac, i odgovarajuće vozilo, kupci su na „sto muka“. – Planiram da kupim „hjundai tuson“. Našao sam jedan, 2006. godište sa motorom 2,0 dizel, koji je prešao 180.000 kilometara i kojeg vlasnik ceni 8.000 evra – prenosi nam Milan Zirojević, iz Užica. Našeg čitaoca interesuje da li je to realna cena, kakav se pokazao za održavanje i da nije malo više prešao za svoje godine.

Datum:

25.06.2012. 16:29

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara 7795 pregleda
Ko nikada nije prodavao polovni automobil, taj ne zna šta je zabava. To bi, doduše, mnogi nazvali i mukom jer brojni ljubitelji polovnjaka zovu, zapitkuju, interesuju se, a na kraju odustanu, neki čak i bez gledanja. Jedna od dilema prodavaca je kako privoleti nekoga ko ih pozove, jer je oglas za prodaju automobila video na internetu, da na kraju i kupi to vozilo ili makar učini prvi korak – dođe da ga pogleda. Odgovori na pitanja ponekad ne znače mnogo, ali je dobra konverzacija sredstvo koje može biti putkokaz za pravi put. Iskristalisala su se barem tri pitanja koja uvek postavljaju potencijalni kupci već pri prvom telefonskom razgovoru, iako su tek načinil...

Datum:

20.06.2012. 16:33

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara 6071 pregleda
Pristupačna cena, mala potrošnja i sigurnost čine „tojotu jaris“ jednim od najpoželjnijih automobila među srpskim kupcima. Relativno mlad model japanskog proizvođača, koji se proizvodi od 1999. godine, na domaćoj berzi „polovnjaka“ dostupan je u sve tri serije. Dok se najjeftiniji mogu naći za manje od 3.000 evra, najskuplje polovne verzije se kreću oko 9.000 evra. Do 3.000 evra na domaćoj berzi uglavnom su modeli prve generacije, koja se proizvodila do 2005. godine. Glavna prednost ovog modela je mala potrošnja, jer skoro sva vozila iz prve serije imaju motor zapremine ispod 1.000 kubika. Mi smo izdvojili limuzinu iz 2001. godine sa samo 51.0...

Datum:

13.06.2012. 16:41

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara 6930 pregleda
Komfor i sigurnost, naspram sportske ambicije, svrstale su “folksvagen pasat” na listu najtraženijih polovnjaka, bar kad je o porodičnim limuzinama reč. Na domaćim placevima u ponudi je svih sedam generacija nemačkog proizvođača, po cenama, počev od 900 pa do 30.000 evra rezervisanih za “B7” i “CC” seriju. Najviše je, ipak, karavana, koji su specifični za ovu marku automobila. (more…) ...

Datum:

06.06.2012. 10:46

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara 6637 pregleda
Standard u Srbiji govori da je prosečnom domaćem kupcu najdostupniji mali gradski automobil italijanskog proizvođača – „fijat punto“. Njegova prednost u odnosu na druge četvorotočkaše je niska cena, mala potrošnja goriva i opremljenost najosnovnijim sadržajima potrebnim jednom vozaču. Ove nedelje predstavljamo sve tri serije, po cenama već od 590 evra. Do 1.000 evra preovladava uglavnom prva generacija „punta“ predstavljena 1993. godine kao zamena za model „uno“. Kao i obično, kada je reč o ovoj kategoriji cena, automobili su starijeg datuma i jače kilometraže, a kupovina se može ostvariti sa budžetom već od 590 evra. Jedan tak...

Datum:

01.06.2012. 10:11

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara 7655 pregleda
Na večito pitanje kako odabrati polovni automobil pokušala je da odgovori i Nemačka agencija za tehnički pregled. Krajem prošle godine organizovala je tradicionalno istraživanje tokom kog su se modeli „tojote“ pokazali kao najispravniji u konkurenciji kako vozila starih do tri godine tako i „četvorotočkaša“ proizvedenih pre najviše jedne decenije. (more…) ...

Datum:

30.05.2012. 14:18

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara 5673 pregleda
Omiljen među vozačima u Srbiji, model francuskog proizvođača motornih vozila „reno megan“ nedeljama je na listi deset najtraženijih automobila. Jednako su popularne hečbek, sedan, kupe i kabriolet verzije, koje se mogu naći već od 1.500 evra. Sve tri generacije „megana“ dostupne su na domaćem tržištu. (more…) ...

Datum:

27.05.2012. 17:33

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, ,

Statistika:

1 komentara 7309 pregleda
Podatak da je na drumovima Srbije 2,3 miliona vozila, čak 150.000 više nego godinu dana ranije, dobri poznavaoci prilika na tržištu automobila objašnjavaju ovo pojačanim uvozom polovnih vozila. – U prošloj godini smo prodali oko 30.000 novih automobila, što je ogroman pad u odnosu na 2010. a katastrofalan u odnosu na 2008. u kojoj je prodato 57.000 vozila. Jasno je da su u situaciji kada su, uprkos neverovatnim popustima, i nikad nižim cenama, novi automobili za prosečnog kupca postali nedostižni, priliku iskoristili uvoznici polovnih vozila – kaže za “Novosti” Miloš Petrović, predsednik Srpske asocijacije uvoznika auto...

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)