Pregledate tekstove u kategoriji: Bugatti

Datum:

25.06.2017. 17:50

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara pregleda
Bugattijev hiperautomobil sa sadašnjim specijalnim Michelin pneumaticima može da razvije 450 km/h, tvrdi test vozač Endi Volas. Prema njegovim rečima Chiron bi mogao da probije magičnu barijeru od 300 milja na sat (483 km/h), ako bi imao gume koje mogu da izdrže tako veliku brzinu. Od Bugatt Chirona se i pre premijere očekivalo da bude najbrži serijski automobil na svetu svih vremena. Otkako je ponuđen kupcima 2016. godine, ovaj model se isporučuje sa elektronskim ograničenjem brzine koje je postavljeno na 381 km/h. Međutim, vlasnici koji to žele imaju mogućnost da “otključaju” blokadu i tada je moguće razviti 420 km/h. Iako je – da bi se sti...

Datum:

13.05.2017. 17:52

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara pregleda
Bugatti je u centru Dubaija otvorio svoj najveći prodajni salon na svetu, u kome bogati kupci mogu da odluče kako će izgledati njjihov primerak modela Chiron. Bugatti je već rasprodao polovinu od planiranih 500 primeraka modela Chiron, a najuspešnije prodajno predstavništvo nalazi se u Ujedinjenim Arapskim Emiratima (UAE). Zato i nije iznenađenje što je ovaj proizvođač hipersportskih automobila odlučio da svoj najveći prodajni salon na svetu otvori upravo u Dubaiju.  U salon se ulazi kroz velika vrata visine 4 metra, a ulaz je simbolično ukrašen portalom u obliku potkovice, po uzoru na okvir maske hladnjaka Bugattijevih automobila. U unutrašnjosti ...

Datum:

29.03.2017. 19:25

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara pregleda
Konačno je došao trenutak da odabrani članovi automobilskih medija dobiju ekskluzivnu priliku da  tesiraju nov novcat Bugatti Chiron.   Kao što najnoviji prikaz Autocar-a demonstrira, francuski hiperautomobil ima mnoge Veyronove karakteristike, ali uz pojačanja i poboljšanja koja ga čine još uzbudljivijim.   Ne zaboravimo da je on brži od Bugatti Veyron Super Sport verzije, a pokreće ga quad-turbo 8.0-litarski W16 motor sa 1.500 konjskih snaga. On lakše ubrzava od Veyrona kog zamenjuje, zahvaljujući podešavanjima i snazi.   Ipak, koliko god da je atraktivan, i dalje postoji prosto...

Datum:

25.03.2017. 20:14

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara pregleda
Kada se Bugatti Veyron tek pojavio, svi koji su imali priliku da ga isprobaju bili su impresionirani lakoćom kojom se on vozi i njegovom udobnošću. A onda se Veyron usmerio na brzinu, pa je sasvim logično pretpostaviti da će sličnu misiju imati i Chiron. I zaista, sa svojim 8.0-litarskim W12 quad-turbo motorom i 1.500 konjskih snaga, to je jedan opako brz automobil. Njegovih 458 km/h nisu baš nešto što se svakodnevno viđa. Međutim, to nije jedino zbog čega je Chiron toliko fantastičan. Ovo tvrdi ekipa sa Carfection, koja kaže da, na primer, njegov audio sistem zvuči kao da ste “u najbržoj koncertnoj dvorani na svetu”. Sve u svemu, Bugatti j...

Datum:

19.02.2017. 20:46

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara pregleda
Iako je Bugatti već započeo proizvodnju svog Chiron modela sa impresivnih 1.500 konjskih snaga, to ne znači da je ovaj francuski proizvođač hiperautomobila završio sa njegovim performansama. Veyronov naslednik navodno će moći maksimalno da razvije brzinu od 464 km/h, ali ova cifra neće biti potvrđena sve do sledeće godine. Međutim, pojavile su se informacije o njegovom ubrzanju koje su i više nego interesantne. Na nedavnoj večeri sa direktorom Bentleya i Bugattija Volfgangom Dirhajmerom, novinar Den Proser iz Evo magazina saznao je da će Chiron moći da ubrza do 400 km/h i vrati se do nule za manje od 60 sekundi. Ove brojke teško je staviti u...

Datum:

13.01.2017. 19:32

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , , ,

Statistika:

0 komentara pregleda
U nameri da predstavi mogućnosti svog električnog hiperautomobila, Rimac se našao na obalama susedne Hrvatske sa Lordom Pembrokom krajem prošle godine, kako bi uporedio Concept_One sa Bugatti Veyronom. Iako već znamo da je Concept_One izuzetno brz, ovaj video ističe to šta on može učiniti na putu, kao i to koliko može biti naklonjen vozaču. Dva pomenuta evropska hiperautomobila zajedno su se našla na stazi, kako bi se utvrdilo kako izgleda kada se oba doguraju do granica sopstvenih performansi. Veyron, očigledno, nije dizajniran kao trkačko vozilo, već kao ultimativni grand tourer. Ipak, on je u stanju da obiđe stazu za najmanje vremena, iako mu nedostaj...

Datum:

01.01.2017. 11:25

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara pregleda
Dva hiperautomobila sa različitim pogonom – Bugatti Veyron i Rimac Concept One jedan pored drugog. Da podsetimo, Veyron je otišao u istoriju kao jedan od automobila koji je obeležio svoju eru, i koji će ostati zabeležen u istoriji. Model iz Molshajma je zapanjio svet svojim W16 8,0-litarskim motorom sa četiri turbo punjača i 1.000 ks. Njegovo mesto je zauzeo još moćniji Chiron, ali Veyron i dalje slovi kao jedan od najbržih postojećih automobila. S druge strane, ulazimo u elektro automobilsku eru, a u ovom segmentu kolo vodi model iz Hrvatske, Rimac Concept One. Sa 1.088 ks i 1.250 Nm još je moćniji od Bugattija. Pogone ga četiri elektromotora, što znači da...

Datum:

21.12.2016. 19:31

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara pregleda
U Evropi se trenutno odvija igra muzičkih stolica sa najvećim inžinjerskim imenima automobilske industrije, a poslednji koji je uhvatio svoju stolicu je Stefan Elrot koji počinje da radi za Bugatti od sledeće godine. Elrot stupa na dužnost početkom naredne godine, na sam vrh odeljenja za razvoj vozila Bugattija. Inžinjer iz Nemačke radio je za Bugattijevu roditeljsku kompaniju Volkswagen od 1996. godine, a vodio je i različita odeljenja unutar ove Grupe: Volkswagen Individual, Volkswagen R i odeljenje za delove i prateću opremu Volkswagen Zubehör. Četrdesetosmogodišnji Eliot preuzeo je mesto Vilija Netušila (58), koji je otišao u penziju. Netušil...

Datum:

26.11.2016. 11:15

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara pregleda
Uprkos najsavremenijoj tehnologiji i zadivljujućim performansama, Bugatti Chiron po vrednosti daleko zaostaje iza svog dalekog pretka, klasičnog modela Type 57S Cabriolet koji je proizveden pre osam decenija. Da je kolekcionarstvo retkih oldtajmera unosan biznis, pokazuje ovaj klasični Bugatti, koji će biti ponuđen na prodajnoj aukciji kuće RM Sotheby’s u martu 2017. U pitanju je jedan od samo tri primerka modela Type 57S Cabriolet iz 1937. izrađena u radionici tadašnjeg pariskog proizvođača automobila, kompanije Vanvooren. Iako nikada nije u potpunosti restauriran, ovaj Bugattijev biser je sačuvan u gotovo originalnom stanju, sa odgovarajućnom pra...

Datum:

17.09.2016. 14:24

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara pregleda
Uprkos predviđanjima, Chiron ipak neće imati vrtoglavo veliku brzinu, samo pod pretpostavkom da vam njegovih 420 km/h nije dovoljno vrtloglavo. Iz Bugattijevog inžinjerskog tima stižu informacije da ova kompanija u vlasništvu Volkswagena ne bi odbila povećanje brzine ovog automobila na 458 km/h kako bi zadovoljila svoje kupce. Međutim, iz ove kompanije su poručili da je njegova brzina ipak ograničena na 420 km/h na putu, a ne postoje namere da se omogući probijanje ove granice čak ni po specijalnoj želji kupca. Njegovih 420 km/h svakako su daleko više nego što je jednom automobilu možda potrebno. Ova okolnost znači da je Veyron Super Sport ipak najbrže vozi...

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)