Datum:

05.03.2016. 11:23

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara 2032 pregleda

Kralj je mrtav, živeo kralj! Ovako je „Bugati“ najavio naslednika legendarnog „vejrona“, superautomobil „širon“ sa 1.500 KS, 1.600 Nm i maksimalnih 420 kilometara na sat. Međutim, u „Bugatiju“ kao da nisu pogledali desetak metara dalje od svog štanda na Salonu u Ženevi gde se nalazi „šironova“ noćna mora – skandinavski „kenigseg regera“.

Serijska „regera“ koristi hibridni sistem koji razvija 1.520 KS i 2.000 Nm, znači 20 KS i 400 Nm više od „širona“ i pri tome košta tri miliona evra („širon“ oko 2,5 miliona evra). Šveđani su ponovo nadmašili sebe i u poslednjih 12 meseci napravili su 3.000 izmena na konceptnoj „regeri“ predstavljenoj prošle godine takođe u Ženevi.

Srce hiperautomobila je 5,0-litarski V8 benzinac sa 1.100 KS, postavljen u sredini, povezan sa tri E-motorom (po jedan na svakom od zadnjih točkova i na radilici). „Regera“ je teška 1.590 kilograma, odnosno 450 kg manje od „širona“, i za razliku od „Bugatijevog“ modela nema pogon na svim točkovima.

„Kenigseg“ takođe na svom automobili ne koristi klasične manuelne ili automatske menjače, već je „regera“ opremljena specijalnim menjačem koji snagu na zadnje točkove šalje putem direktnog prenosnog sistema. Šveđani smatraju da ovaj sistem eleminiše kašnjenje u promenama stepena prenosa i da nudi jedinstven osećaj.

Što se brojeva tiče, „regera“ nije uspela da pobedi „širon“ po pitanju ubrzanja: Od 0 do 100 km/h ubrzava za 2,8 sekundi („širon“ za 2,5), a do 200 km/h stiže za 6,6 sekundi (6,5) . „Regera“ postiže maksimalnih 400 km/h, a „bugati širon“ se ne zaustavlja sve do 420 km/h.

k01

k02

k03

k04

k05

k06

Izvor: Moj auto, Foto: CAR Magazine

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)