Datum:

18.09.2016. 17:31

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara pregleda

Tresla se gora, rodio se miš! Svi koji su očekivali da će se deseta generacija „honde sivik hečbek“ za evropsko tržište razlikovati od američkog modela, ostaće razočarani – razlike praktično i nema.

To znači da novi „sivik“ (premijera na Salonu u Parizu) donosi dizajn sa mnogim uglovima, ivicama i naborima, odnosno izgled koji, najverovatnije, neće biti po ukusu većine vozača. Takođe, u želi da se bude drugačiji, novi „sivik“ je sada dugačak 4,5 metara i smestio se u sivoj zoni – negde između limuzine i klasičnog kompakta. Automobil je širok 1,8 metara, visok je 1,42 metara dok je međuosovinsko rastojanje produženo za tri cm (sada 2,7 metara). Trebalo bi dodati i da je zapremina prtljažnika 478 litara.

Ekipa „Auto Bilda“ je imala priliku da zaviri u kabinu novog „sivika“ i da se uveri da sada ima više prostora, kako napred, tako i na zadnjim sedištima. Takođe, potpuno je izmenjen položaj vozača koji sada sedi niže ali i lako može da pronađe odgovarajući položaj za upravljačem. Pokazivač brzine je sada gde bi i trebalo da bude – u centru, ispred očiju vozača a ne daleko ispod vetrobranskog stakla. Potpuno je novi i infotejment sistem „Honda Connect“ sa ekranom osetljivim na dodir dijagonale sedam inča. „Sivik broj 10“ je dobio i klasičnu ručku zadnjih vrata, a automobil serijski dolazi sa brojnim sistemima asistencije vozaču.

Težište novog „sivika“ je niže, a Honda je koristila i neka od rešenja sa sportskog modela „NSX“. Japanci zato ponosno ističu da će „sivik“ imati bolje vozne osobine, čak i od modela kao što su „ford fokus“ i „folksvagen golf“.

Na evropsko lansiranje u martu 2017. godine „sivik“ dolazi sa dva potpuno nova benzinska turbo motora: 1,0-litarski trocilindraš proizvodi 129 KS i 200 Nm, dok veći 1.5 i-VTEC sa četiri cilindra može da se pohvali sa 184 KS i 240 Nm.

Motori su serijski upareni sa šestostepenim manuelnim menjačima, dok može da se poruči i CVT prenos sa kojim benzinski agregati imaju za 20 Nm manji obrtni moment. O dizel verziji (najverovatnije 1.6 i-DTEC) se još ne razmišlja a trebalo bi da u prodaji bude tek krajem 2017. godine.

new-civic-hatchback-101

new-civic-hatchback-104

new-civic-hatchback-105

new-civic-hatchback-111

Izvor: Moj auto

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)