Datum:

09.08.2011. 16:27

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , , ,

Statistika:

0 komentara 7086 pregleda

Indijsko tržište postalo je novo bojno polje svetskih proizvođača. Neki od onih koji su se namerili baš na njega jesu Mercedes i BMW. Rivalstvo između ovih proizvođača više se ne vidi samo na putevima, već i u nameri da privuku što veći broj kupaca. U toj trci oni su došli na ideju da otvore lokale poput kafea i malih restorana.

Za sada su interes ka ovoj inicijativi pokazali BMW, Fiat, Ford i Mercedes, ali verovatno je samo pitanje vremena kada će im se pridružiti i drugi proizvođači.

Fiatovo predstavništvo u Indiji sklopilo je ugovor sa Lavazza brendom, italijanskim lancem kafeterija i proizvoda od kafe. Tako će kupci moći da razgledaju izložene Fiatove modele dok uživaju u šolji svoje omiljene kafe. Namera proizvođača, pored reklamiranja stila i tehnologije kupcima, jeste i pokušaj povećanja prodaje, navodi predsednik Fiata Indije.

I Mercedes je uradio sličnu stvar, otvorivši svoj kafe na čuvenom T3 terminalnu na aerodromu u Delhiju. U ”Mercedes-Benz Star Lounge”-u kupci mogu da vide izložen najnoviji SLS AMG luksuzni GT. ”Mi ne prodajemo samo automobile, već i životni stil. Ne možemo samo očekivati da nas kupci prosto posete, već moramo dopreti do njih gde god oni bili”, dodaje marketing menadžer i menadžer prodaje Mercedes-Benza.

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)