Datum:

15.11.2014. 23:47

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 3092 pregleda

„Delta motors“ je organizovao jedinstvenu avanturu na točkovima od Beograda do Fruške gore u karavanu sastavljenom od svih BMV-ovih modela „H-drajv“, koji imaju tehnologiju pogona na sva četiri točka.

„Delta motors“ je organizovao jedinstvenu avanturu na točkovima od Beograda do Fruške gore u karavanu sastavljenom od svih BMV-ovih modela „H-drajv“.

Itinerer od Beograda do Iriga, s neobilaznom posetom vinskoj kući „Kovačević“, preko staza i bogaza ove planinske lepotice i sabiranja utisaka na „Vidikovcu“ – sve je bilo nezaboravno.

– Početak ere „H-drajva“ bio je 1985. godine, s modelom „325 ih“, našim prvim automobilom s pogonom na sva četiri točka – priča o najsofisticiranijem pogonu na sva četiri točka Stanko Čučković, direktor prodaje u „Delta motorsu“. – Već 1991. godine predstavljen je „525 ih“, a 1999. potpuno novi SUV „petica“. Za zvaničan početak „H-drajv“ sistema uzima se 2003. godina, kada je napravljen SUV „H3“.

– Počeli smo među poslednjima, a sada smo lideri u pogonu „4h4“ – objašnjava Čučković, navodeći da se radi o tehnologiji stalnog pogona na sve točkove koji ima osovinski odnos 60:40, ali da se za samo jednu desetinku sekunde taj odnos menja u zavisnosti od podloge.

Pri tome, ovaj inteligentni sistem pomaže i kod prolaska kroz krivine, na nizbrdicama, uzbrdicama… Jednostavno, on je tu da vozaču u svakom trenutku garantuje najbolje performanse i maksimalnu stabilnost.

auto-fruska-MALA

Osećaj jezdenja auto-putem, ali i kroz stoletne šume Fruške gore, treba doživeti. „H-drajv“ se i pred specijalizovanim novinarima koji prate automobilizam u Srbiji pokazao u najboljem svetlu.

– Više od 50 odsto naših vozila koje smo prodali u prošloj godini ima ovaj pogon. Jedino ga nema model „Z4“, pošto, u proseku, ovaj pogon poskupljuje vozilo za 3.000 evra. Pri tome, ne utiče na performanse i tek neznatno uvećava potrošnju goriva – kaže Čučković.

„BMV H-drajv“, elektronski kontrolisan sistem pogona na sva četiri točka, distribuira optimalnu snagu motora i aktivira se pre nego što kritična situacija uopšte i nastupi, povećavajući upravljivost i prianjanje.

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)