Datum:

30.08.2017. 22:00

Autor:

Ina

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Kompanija “Opel” nastavlja sa sprovođenjem ambicioznog plana i predstavljanjem velikog broja novih vozila u bliskoj budućnosti (“7 u 2017”).

Tako će već u Frankfurtu, na čuvenom sajmu automobila od 14. do 24. septembra biti predstavljen novi kombi “opel vivaro” od kojeg se očekuje dalji prodor na tržištu komercijalnih vozila.

– “Opel vivaro” je istinski svestran. On služi kao fleksibilan i odgovoran kolega u poslu, a istovremeno je veoma efikasan transporter. Zahvaljujući obilju mogućnosti konfigurisanja, ovaj svestrani model je “Opelovo” najprodavanije komercijalno vozilo. Sada model “vivaro” otvara novo poglavlje – sa veoma komfornim i funkcionalnim putničkim verzijama “vivaro turer” i “vivaro kombi+” – kažu u kompaniji iz Riselshajma.

Oba noviteta, koji će uskoro biti dostupni za naručivanje, imaju sledeće prednosti – prvoklasnu opremu i komoditet na sličnom nivou kao i u putničkim automobilima, varijabilnu konfiguraciju sedišta, a sve to uporedo sa inovativnim tehnologijama i sistemima asistencije. Na primer, tempomat sa limitatorom brzine, kožom obloženi obruč upravljača, kao i svetla za maglu, deo su standardne opreme na sve tri verzije modela “vivaro”.

– Naše nove putničke verzije, modeli “opel vivaro turer” i “vivaro kombi+”, otvaraju nesaglediv broj novih mogućnosti za naše mušterije. Kao biznis “šatl”, mini-bus ili partner u poslu ili tokom rekreacije, novi “vivaro” izlazi u susret i kada su najviši zahtevi za komforom i fleksibilnošću u pitanju – ističe Stefen Rašig, direktor “Opel” komercijalnih vozila.

Oni koji žele da “vivaro turer” koriste kao modernu mobilnu sobu za sastanke, jednostavno mogu da zarotiraju srednji red sedišta za 180 stepeni i tako kreiraju praktično okruženje gde putnici sede okrenuti jedni prema drugima. Laptop računari i drugi mobilni uređaji lako mogu da se dopunjuju preko dva USB porta, ili utičnice od 220 volti (do 300 vati), koji se nalaze kod drugog reda sedišta. Ceo enterijer je obložen kvalitetnim materijalima već od standardnog nivoa opreme, a sve sa ciljem da se obezbedi prijatan putnički ambijent. LED rasveta u gornjem delu kabine obezbeđuje dovoljno svetla za čitanje tokom noćne vožnje, automatska klimatitacija u prednjem delu i manuelna klimatizacija u zadnjem delu kabine garantuju prijatan boravak i tokom letnjih meseci, dok standardno zatamnjena zadnja stakla obezbeđuju privatnost.

Putnici na prednjim sedištima mogu da uživaju u nekim veoma praktičnim rešenjima. Vožnja je prilično relaksirana zahvaljujući sedištima podesivim na šest načina, tu su nasloni za ruke, mogućnost podešavanja u lumbalnom delu, kao i standardni bočni vazdušni jastuci. Kao dopuna, tu je i vozačevo sedište podesivo po visini, što garantuje lako pronalaženje idealne pozicije za upravljačem. Pored toga, užitak tokom vožnje pruža i precizno izrađen i kvalitetan upravljač presvučen kožom, kao i savremeni sistemi asistencije, koji vožnju čine bezbednijom. Parking asistencija sprečava da dođe do oštećenja zadnjeg dela karoserije prilikom manevrisanja na skučenim prostorima, dok je kamera za vožnju unazad dostupna kao deo dodatne opreme. Brisači vetrobrana i svetla se aktiviraju automatski po potrebi. Novi “vivaro” je opremljen i svetlima koja automatski osvetljavaju unutrašnju stranu krivine, dok je verzija “vivaro turer” standardno opremljena dnevnim LED svetlima.

Četiri različita infotejment sistema su tu da se pobrinu da putnicima nikada nije dosadno, a opciono je dostupan i “navi 80 IntelliLink”. Sistemom se veoma lako rukuje putem kolornog monitora osetljivog na dodir, dijagonale sedam inča, prekidačima na upravljaču, ili glasovnim komandama. Navigacioni uređaj vozača informiše o trenutnim uslovima u saobraćaju i predlaže alternativne rute za dolazak do cilja, a sve zahvaljujući digitalnoj povezanosti.

“Kombi plus” verzija

Dok se “opel vivaro kombi” dokazao kao praktičan transporter za devet putnika, na putu do posla novi “kombi +” je veoma komforan putnički ili porodični minibus.

Vozač može da uživa u komoditetu sedišta koje je podesivo na šest načina, sa naslonima za ruke i podesivom podrškom u lumbalnom delu, dok se vožnja nalazi pod kontrolom zahvaljujući veoma ugodnom upravljaču koji je presvučen kožom. Oba prednja sedišta su oblikovana poput najboljih sedišta u putničkim automobilima. Zadnja klupa standardno se ugrađuje sa naslonima za ruke, a drugi i treći red sedišta je kompletno moguće ukloniti bez upotrebe ikakvog alata. Potpuno obložene unutrašnje bočne strane kabine, elektro pomična stakla i opciono bogatije oblaganje poda vozila, obezbeđuju ugodnu atmosferu i osećaj luksuza. Verzija “kombi+” može da se poruči sa parom kliznih vrata koja pružaju komotniji ulazak u automobil. Manuelno podesiva klimatizacija za vozača i suvozača i putnike u zadnjem delu, obezbeđuje ugodnu atmosferu bez obzira na spoljne prilike.

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)