Datum:

19.05.2016. 13:26

Autor:

Ina

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Zajednička istraga Spiegela, Deutsche Umwelthlifea (DUH) i Monitor emisije ARD televizije otkrila je nekoliko zabrinjavajućih činjenica u vezi Opel Zafire. Opel je navodno koristio specijalan softver kako bi umanjio emisije štetnih gasova u određenim okolnostima, kao što su vožnja pri brzini većoj od 145 km/h i kada motor radi na više od 2.400 o/min. Slični rezultati dobijeni su i analizom Insignia sedana.

Ovim povodom oglasio se i CEO Opela dr Karl-Tomas Njuman, koji kaže da su ove optužbe netačne. Opel, prema njegovim rečima, nije koristio defektne uređaje i ove optužbe Njuman opisuje kao pogrešna pojednostavljenja i interpretacije komplikovanih postavki modernih kontrolnih emisionih uređaja kod dizelskih motora. On dodaje i da su svi Opelovi motori usklađeni sa pravnim regulativama i veruje da će i vlasti doći do istih zaključaka.

DUH, grupa koja se zalaže za očuvanje životne sredine, najavila je da će sa nemačkim emisionim regulatornim telima podeliti svoja najnovija saznanja. Opel kaže da nije dobio nikakve detalje u vezi sa metodama i protokolima korišćenim tokom testiranja i da ne veruje da su rezultati objektivni niti naučno utemeljeni.

Zvaničan odgovor ove kompanije stiže samo mesec dana nakon što su se i VW, Audi, Mercedes i Porsche složili oko opoziva 630.000 automobila sa dizelskim pogonom u Evropi. Ovi automobili imaju softver za praćenje emisije štetnih gasova koji koristi rupu u zakonu kako bi se emisije, u određenim okolnostima, prikazale manjim.

Opel navodi da će procedura opoziva na modele na koje se odnosi ovaj problem u Evropi početi idućeg meseca.

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)