Datum:

24.03.2014. 10:23

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 3752 pregleda

Mnoge prorodice odlučuju se za kupovinu crossovera jer zadovoljava većinu njihovih potreba kombinacijom prostranog prtljažnika i off-road stylinga, ali i zavidnih performansi. Tržišni uspeh Opel Mokke pokazatelj je popularnosti ovog segmenta, a nova uzdanica nemačkog proizvođača u 18 meseci od lansiranja prodala se u čak 200.000 primeraka. Upravo je u februaru ove godine ostvaren najveći broj narudžbina i čini se dapotražnja za tim modelom ne jenjava.

Mokka trenutno drži 11.3-postotni udeo u svom segmentu na evropskom tržištu te je treći najprodavaniji model. Na matičnom, nemačkom tržištu drži sam vrh SUV segmenta s 12-postotnim udelom, a nedavno je i atraktivna Claudia Schiffer postala njegova “ambasadorka”.

Model je lansiran početkom 2012. godine na auto showu u Ženevi, a na tržište je stigao pre konkurenata poput Renault Captura ili Peugeota 2008. Razvili su ga inženjeri iz Evrope i Azije koji su na istoj šasiji bazirali čak tri crossovera.

“Oduševljeni smo Mokkinim prodajnim rezultatima”, rekao je Tim Tozer, Opelov predsednik i izvršni direktor. “Mokka je jedan od prvih kompaktnih SUV-ova i uživa popularnost naših klijenata od samog početka”, dodao je.

Izvor: Index

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)