Datum:

25.10.2013. 16:43

Autor:

Ina

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 6287 pregleda

Na odeljku za velike brzine na stazama za ispitivanje u Milbruku, 12 probnih vozača su naizmenično vozili dva serijska modela “Astre 2.0 CDTI”. Ukupno, vožnja od 4.800km trajala je puna 24 časa sa svega 22 minuta pauze za oba automobila. Zahvaljujući svemu ovome, ostvarena je zapanjujuća prosečna brzina od 201 km/h u pokušaju da se postavi svetski rekord za putničko vozilo na dizel gorivo u FIA klasi proizvodnih vozila na dizel pogon sa prinudnom indukcijom u opsegu od 1600 do 2000 ccm.

Ukupno, Opelov i test tim sestrinske kompanije pokušali su da obore 12 svetskih rekorda, kao i šest britanskih rekorda u izdržljivosti. 24-časovna brza vožnja podrazumevala je obavezna unutrašnja ojačanja, “korbeu” trkačka sedišta i “luke” pojaseve, potom plombiranje i zaključavanje u bezbednom bloku, pod nadzorom sportskih tela, sve do samog pokušaja.

Opel/Voksal još čeka na potvrdu od strane FIA da su pokušaji bili uspešni.

Dva vozila “Astra CDTI” započela su vožnju u delu staze za velike brzine u Milbruku u blizini Milton Kejnza 5. oktobra 2013. godine u 16.00. Devet novinara su delili automobile sa trojicom specijalista Opel/Voksala. Folker Striček, bivši učesnik DTM trka i Opelov direktor za performantne automobile i moto-sport bio je kapiten tima. Bivši stručnjak za turing automobile i direktor trka bio je zadovoljan na završetku 24-časovnog maratona koji je imao za cilj postavljanje 18 novih rekorda:

“Dve Astre su bile apsolutno ubedljive u vožnji pod punim gasom. Kombinacija performansi i efikasnosti omogućila je postizanje rekorda u 24-časovnoj vožnji. Pored toga, automobilima nije bila potrebna ni kap ulja”.
 
“Mišelin” je bio partner za gume, koji je isporučio gume Pilot Super Sports iz originalne izvedbe “Astre” – iste one koje se nalaze na modelima koji se isporučuju kupcima nove “Astre”.

392311_opelastrarekordfahrt288715medium_ff

Obavljeno je merno testiranje, kao i 500 milja probne vožnje na stazi Milbruk tokom leta radi spitivanja izdržjivosti. Folker Striček je napomenuo: “Na svakom automobilu smo po jednom zamenili gume, samo iz razloga da bi smo bili apsolutno sigurni kada je u pitanju bezbednost: dejstvo na vešanje i gume može biti snažno, usled sila koje uzrokuje nagib puta.”

Folker Striček ne samo da je u projekat uneo svoju stručnost iz moto-sporta, već je u Englesku doveo i ekipu od 4 tehničara, koja je servisirala “Astre” kao da je reč o trci “24 sata Le mana”, ili o vožnji na Nirnburgringu. Posada je izvela brzo i efikasno dosipanje goriva tokom dana i noći, tako da je, zahvaljujući njima, bilo moguće imati pauze od svega 22 minuta.

“Ovo je prava potvrda izdržljivosti, bezbednosti i performansi “Astre” u ekstremnim uslovima kakve običan vozač nikad ne bi iskusio”, tvrdi Dankan Aldred, VD potpredsdenika Opel/Voksal za prodaju i postprodajne usluge i generalni direktor Voksala. “Ponekad se obraća prevelika pažnja na konačnih 1% u upravljanju automobilom, ili vreme potrebno za ubrzanje od 0 do 100 km/h, ali, za većinu kupaca, vrhunska pouzdanost i bezbedno upravljanje predstavljaju imperativ. Ovaj test ima za cilj, pre svega, da dokaže ove vrednosti.

Izvor: Moj auto

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)