Datum:

08.04.2020. 9:10

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

, , , , , ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Veliki broj auto-kuća u Srbiji je našlo način kako da i u otežanim uslovima nađe načina da izađe u susret svojim klijentima i da im olakša servisiranje vozila.

Naravno, sve je urađeno maksimalno profesionalno, saglasno najzahtevnijim bezbedonosnim protokolima u ovoj situaciji. Među prvima su taj način našli Kija Srbija, BMV, Mini, Ford , Volvo…

Vlanik vozila jednostavno pozove telefonom, ili mejlom obavesti auto kuću i sve ostalo je posao zaposlenih u ovIm prodajno-servisnim centrima.

– Nova usluga podrazumeva preuzimanje vozila na kućnoj adresi, servisiranje, pranje i dezinfekciju vozila i povratak vozila na kućnu adresu vlasnika. Usluga preuzimanja i povratka vozila na kućnu adresu je potpuno besplatna za sve vlasnike koji se putem telefona, mejla ili vebsajta prijave za ovu uslugu – objašnjava Milan Derbogosijan marketing i produkt menadžer „Kije Srbija“.

Nakon prijave servisni savetnici će ih kontaktirati i sa njima dogovoriti sve detalje.

Sagovornik „Novosti“ kaže da se sve radi u skladu a higijenskim preporukama nadležnih.

– Važno je napomenuti da smo u servisima uveli i potpuni bezkontaktni higijenski sigurnosni protokol, kako bi i naše stranke i naši zaposleni bili maksimalno sigurni. Kompletnu uslugu stranke mogu obaviti iz komfora svog doma što, osim zakazivanja, uključuje i opciju plaćanja servisne popravke putem mobilnih aplikacija ili e-banking veb platformi poslovnih banaka koje koriste.

Jako je važno napomenuti i da je ova usluga dostupna bez obzira da li je reč o vozilu u garantnom ili vangarantnom roku, kao i bez obzira da li je reč o redovnoj ili vanrednoj servisnoj intervenciji.

Pored navedenog, „Kija“ i „Volvo“ centar su ponudili i nove usluge svojim klijentima zainteresovanim za kupovinu novog ili proverenog malo korišćenog vozila.

S tim u vezi, na oficijelnim veb sajtovima postavljene su posebne stranice na kojima se zainteresovani klijenti mogu prijaviti za virtuelnu posetu salonu, ali u direktnom video razgovoru sa našim prodajnim savetnicima.

Putem aplikacija „skajp“, „votsap“,“viber““ moguće je uspostaviti vezu sa prodajnim savetnicima koji će direktno prezentovati automobil u 360-stepeni pregledu eksterijera i enterijera, a ujedno ćei odgovoriti na sva pitanja u vezi aktuelnih ponuda i opcija finansiranja.

(Foto: Depositphotos)

Izvor: Novosti

0 komentara
Ostavi komentar
Ime (*)

E-mail (*)

Komentar

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)