Datum:

16.11.2019. 21:30

Autor:

Ina

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Damir Okanović iz Komiteta za bezbednost saobraćaja kazao je da ograničenje brzine vozila od 150 km/h nema nijedna zemlja Evrope i ocenio da to predstavlja klasičan primer političkog metoda rada.

“Tako nešto ne postoji nigde u svetu”, kazao je za “Nedeljnik” Okanović. Okanović je za “Nedeljnik” povodom najave direktora Javnog preduzeća “Puteva Srbije” Zoran Drobnjak da će na srpskim auto-putevima uskoro biti tolerisano prekoračenje brzine od 20 km/h, rekao da sud sudi na osnovu zakona, a ne na osnovu nekih preporuka ili inicijativa.

“Šta bi se desilo u slučaju saobraćajne nezgode sa elementima krivičnog dela, odnosno u slučaju da neko pogine? I kada bi se u sudskom postupku utvrdilo da je do nezgode došlo usled toga što se vozilo kretalo brzinom većom od zakonom dozvoljene, a vozač se pravdao time da se kretao u okviru tolerisane brzine”, upitao je Okanović.

On je ukazao da ograničenje od 140 km/h postoji u samo tri zemlje u Evropi. “Ograničenje na 140 km/h postoji u tri zemlje, Poljskoj, Bugarskoj i Austriji. U svim ostalim, ograničena brzina kreće se od 110 do 130 km/h.

Na primer, u SAD je 100-110 km/h, kao i u Velikoj Britaniji”, rekao je Okanović. Direktor “Puteva Srbije” Zoran Drobnjak najavio je da će na srpskim auto-putevima uskoro biti tolerisano prekoračenje brzine od 20 km/h, ako se saglase nadležni.

Tako će na delovima auto-puta gde je ograničenje 130 km/h biti tolerisano do 150 km/h, kao id a to neće važiti za tunele gde je ograničenje 80 km/h na Koridoru 11, Statistički podaci na nivou Srbije pokazuju da se brzina, kao uticajni faktor, prepoznaje kod trećine svih nesreća i kod više od 50 odsto smrtnih ishoda u saobraćajnim nezgodama.

Izvor: N1

0 komentara
Ostavi komentar
Ime (*)

E-mail (*)

Komentar

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)