Datum:

20.04.2013. 11:37

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara 3605 pregleda

Zahvaljujući odličnoj prodaji “fijata 500 L” italijanski gigant je u martu uspeo da zauzda pad prodaje, ali i da sa 80.700 prodatih vozila svoj tržišni udeo na Starom kontinentu poveća na šest odsto.

Ovakvi rezultati su posebno značajni u situaciji kada se na evropskom tržištu proizvođači grčevito bore za svakog kupca, jer je prodaja novih automobila u strmoglavom padu. Na tržuštu EU u martu je, naime, prodato 10,3 odsto manje novih automobila.

Sa prodatih 154.000 vozila u prva tri meseca ove godine “Fijat” je zabeležio rast prodaje od pet odsto u odnosu na isti period prošle godine.

Kragujevački “fijat 500 L” je najprodavanije vozilo u svom segmentu, a modeli “500” i “panda” su u samom vrhu A segmenta. U segmentu malih MPV vozila, “fijat 500 L” je lider po prodaji i zauzima skoro četvrtinu tržišta. Preciznije – 17,7 odsto. Tržišni udeo modela “500” i “panda” u A segmentu je dostigao 13,6, odnosno 12,8 odsto.

Luksuz

“Fijat grupa” može da se pohvali i sjajnim rezultatima prodaje svoja dva najluksuznija i najprestižnija brenda “ferarija” i “maseratija”. Samo u martu u Evropi je 493 srećnika selo za volan ovih “aždaja”.

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)