Datum:

01.10.2016. 11:10

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara pregleda

Nissan je potpuno redefinisao dizajn svog potkompaktnog modela, koji će premijeru imati na sajmu automobila u Parizu.

Peta generacija modela Micra predstavlja oštar zaokret kada je reč o spoljašnjosti ovog vozila. Automobil sada ima sportskiju, dinamičniju pojavu, pa će verovatno privući više mlađih kupaca nego što je to bio slučaj sa prethodnikom, koji kao da nije bio do kraja definisan.

Spušteni prednji deo vozila karakteriše nova, nisko postavljena maska hladnjaka i veliki, zakošeni farovi.

Bočna linija koja se prostire duž čitavog automobila, vizuelno spaja prednje krilo sa stop svetlima i takođe doprinosi dinamičnom karakteru vozila, dok blago silazna kontura krova zaokružuje novi dizajn karoserije.

Sportski izgled naglašen je i zatamnjenim C stubovima, koji stvaraju efekat “lebdećeg krova”, ali i skrivenim kvakama zadnjih vrata.

Zadnji deo Micre je takođe atraktivan, zahvaljujući pre svega stop svetlima u obliku bumeranga, ali i braniku koji je oblikovan kao kod nekih sportskih modela.

Kokpit ima znatno moderniji izgled u odnosu na prethodnu generaciju i ostavlja utisak vozila koje je za klasu iznad. Nissan nije objavio podatak o dimenzijama automobila, ali poznato je da je nova Micra veća i prostranija od još uvek aktuelne, četvrte generacije i da ima duže međuosovinsko rastojanje, što će doprineti većem komforu u vožnji.

Proizvođač je automobil opremio najsavremenijim elektronskim sistemima pomoći vozaču, uključujući i automatsko kočenje u slučaju opasnosti, sa funkcijom za prepoznavanje pešaka.

Tu su i sistem za detekciju drugih vozila u mrtvom uglu, tehnologija za sprečavanje nenamernog napuštanja vozne trake, sistem za “čitanje” znakova, inteligentna duga svetla sa funkcijom protiv zaslepljivanja vozača koji dolaze u susret…

Multimedijalni sistem dolazi sa glasovnim komandama i sedmoinčnim ekranom osetljivim na dodir, a obezbeđen je pristup satelitskoj navigaciji, kao i povezivanje sa smartfon uređajima, dok se za ozvučenje pobrinuo Bose.

U početku, u ponudi će biti dva motora, trocilindarski 0.9 litarski turbo benzinac sa 90 ks, i 1.5 litarski dizelaš iste snage. Kasnije će biti dostupan i atmosferski 1.0 benzinski motor koji isporučuje 73 ks.

Više detalja biće poznato nakon svetske premijere u Parizu, a prodaja u Evropi startuje u martu 2017.

40133392957ed0b4ba7c34807272978_v4_big

76003257857ed0b4b6be7d594788840_v4_big

116872327557ed0b4a80d10988462354_v4_big

132750543957ed0b4ac1298619469133_v4_big

139713855957ed0b4b4f9a6391570294_v4_big

149728492657ed0b4a9c450692568091_v4_big

166106346557ed0a44965fc022818635_v4_big

214008889057ed0b4af0e93144361017_v4_big

Izvor: B92

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)