Datum:

21.05.2015. 10:17

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , , ,

Statistika:

0 komentara 11342 pregleda

General Motors je pozvao odabranu grupu novinara na kratko upoznavanje novog Chevrolet Camaro modela, nekoliko dana pre zvanične premijere automobila. Ipak, ovaj događaj je obeležio manji incident, kada je jedan od novinara lakše slupao testnog Camara koji je u tom trenutku još uvek bio skriven iza kamuflažnih folija.

Novinar, Patrick George, je pokušavao da u kameru prenese svoje utiske o automobilu u toku malo življe vožnje i rezultat je bio da je automobil završio u zaštitnoj ogradi. Naravno, nije lako koncentrisati se na više stvari odjednom, pogotovo ako svaka iziskuje maksimum, ali u GM su malo oštrije reagovali na događaj. Naime, oni su nakon preventivnog pregleda George „ispratili“ sa konferencije za novinare, i nije mu bilo dozvoljeno da prisustvuje daljoj prezentaciji.

Ipak, čini se da čelnici GM nisu bili ljuti samo zbog štete na automobilu, nego je to kap koja je prelila čašu. Na ovako oštru odluku je uticala i činjenica da je Patrick George objavio specifikacije novog Camara pre fabrike i tako im ukrao ekskluzivnost. To svakako nije bio viteški potez i u GM su odlučili da sankcionišu takav postupak.

Na kraju ipak ostaje pitanje, da li se ponašanje GM-a zove cenzura medija? Automobili koji se testiraju nisu izložbeni modeli već radni čija sudbina nije uvek izvesna, pa su incidenti realna mogućnost.

Izvor: Vrele gume

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)