Datum:

25.01.2011. 16:13

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara 6200 pregleda

Hyundai, najbrže rastuća auto marka u svetu, konstantno ulaže u inovacije. Kod Hyundaija se stvari menjaju velikom brzinom, tako da repozicioniranje marke, shodno uspešnim rezultatima, dolazi kao logičan sled.

Naime, u okviru sajma automobila u Detroitu, Hyundai je premijerno javnosti predstavio novi slogan, ali i novi koncept razvoja kompanije i modela. Tako je novi slogan kompanije “New Thinking. New Possibilities“.

“Kao što je poznato, danas kupci žele vozila koja će ispuniti sva njihova očekivanja i potrebe, bez obzira na to da li se radi o premium vozilima. Hyundai danas nije kompanija koja samo proizvodi vozila. Hyundai je kompanija koja kreira nove mogućnosti. Naš cilj nije postati najveća automobilska kompanija. Naš cilj jeste postati najomiljenija kompanija sa izgrađenim poverenjem prema kupcima. Mislim da smo na dobrom putu da to i ostvarimo“ – izjavio je Euisun Chung, zamenik direktora Hyundai Motor Company.

Dakle, kao što je poznato tradicionalni premium modeli imaju dosta visoku cenu, međutim novim konceptom Hyundai predstavlja nove mogućnosti koje znače da premium vozila ne moraju imati visoku cenu, a da imaju visoki kvalitet. S tim u vezi Hyundai već danas kupcima nudi vozila najvišeg kvaliteta, ali i naprednog dizajna (Fluidic sculpture), kao i dodatne pogodnosti (3 x 5 program brige za kupca). Uz to, Hyundai konstanto ulaže velika sredstva u “vozila budućnosti”.

Na ovaj način Hyundai pokazuje da kucima uvek nudi “nešto više”, što kupci očigledno prepoznaju jer Hyundai samo u 2010. godini beleži globalni rast od oko 16 odsto.

Predstavljanjem novog korporativnog slogana, postojeći i dobro poznati slogan “Drive your way” odlazi u istoriju.

Izvor: Hyundai

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)