Datum:

12.08.2020. 21:07

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Kao što se i očekivalo, nije reč o hibridu za svakodnevnu gradsku vožnju, ali priča već „zvuči poznato“, zar ne.

Nissan GT-R je verovatno jedna od najduže prisutnih platformi u istoriji automobilske industrije. Prva serijska verzija aktuelnog modela je inauguralno predstavljena na Salonu automobila u Tokiju sad već davne 2007. godine. Mada je u međuvremenu prošao kroz nekoliko unapređenja, uključujući i atraktivni GT-R50 by ItaldesignR35 GT-R je u suštini ista „zverka“ ispod lima, koja odavno čeka na svog naslednika.

Ipak, čini se da nećemo još dugo čekati na novu generaciju Nissanove brzinske perjanice. Glasine kažu da je kompanija u procesu masivnog revidiranja game u SAD, a tu je uključen i GT-R. Po istom izveštaju, Nissan već sada radi na novajliji, koji bi trebalo na scenu da stupi 2023. To je za samo dve godine, što je relativno kratak vremenski period po GT-R merilima.

Pored toga, postoje informacije da japanska kompanija razmatra performantno orijentisani hibridni pogonski sistem za novi model, i to sa sistemom rekuperiranja kinetičke energije. Ukoliko vam to zvuči poznato, ne treba da se čudite, jer je dotična tehnologija bila prisutna u Le Man trkaču GT-R LM Nismo. U suštini, nove informacije se kose s prethodnim pričama, koje su tvrdile da R36 neće biti hibrid, odnosno da će aktuelni model biti u ponudi do 2027. Ipak, novi info nam se čini mnogo realnijim.

S druge strane, treba imati u vidu da spomenute priče potiču iz prošle godine, tako da su mnogi unutrašnji faktori mogli da utiču na odluke u kompaniji, da ne spominjemo aferu Gon. Sada je Nissan ponovo stao na noge, spreman za oporavak, tako da novi GT-R dolazi u pravi čas, kao simbol novih, boljih vremena za japanskog proizvođača.

Izvor: Vrele gume

0 komentara
Ostavi komentar
Ime (*)

E-mail (*)

Komentar

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)