Datum:

27.08.2019. 21:28

Autor:

Ina

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara pregleda

Tiha voda breg roni. Bez mnogo reklame, bombastih najava, odmereno, novi “hjundai i30” je stigao na tržište sa adutima koji postaju sinonim za ovaj brend i sa kojima je već nekoliko godina južnokorejski gigant u samom vrhu svetske automobilekse porodice proizvođača.

Nova generacija ovog modela je donela nešto smeliji dizajn, koji kako kažu u ovoj kompaniji, “iako napravljen sa stilom nije izgubio ništa od aerodinamike, voznih karakteristika, kvaliteta” zahvaljujući čemu je i stekao status vozila koje vas neće nikad izneveriti, dobro skrojenog, krcatog opremom za relativno malo novca.

Novi model “hjundaija i30” ima početnu cenu od 13.990 evra i garanciju “5 plus 2” godine bez ograničenja kilometraže!

Već ta činjenica pokazuje koliko su magovi inženjerstva iz “Hjundaija” uvereni u kvalitet svog proizvoda. Moderan dizajn, lepo skrojeni hečbek, prijatna silueta,dobar izbor boja i točkova vlasniku će omogućiti da ima atraktivnog mezimca na četiri točka, koji nudi rekosmo odličan odnos cena – kvalitet,oprema.

U pečetnom nivou opreme “komfort”, sa motorom od 1.368 kubika (naravno benzinac) koji raspolaže sa tačno 100 “konja” i obrtnim momentom od 124 nm, sa šestostepenim manuelnim menjačem, novi “hjundai i30” košta ,rekosmo 13.990 evra.

Šta sadrži nivo opreme “komfort”?

Između ostalog tu su sistemi ABS (protiv blokiranja točkova),ESC (elektronski nadzor stabilnosti vozila),HAC (pomoć pri kretanju na uzbrdici), TPMS sistem koji kontroliše ( i upozorava na promenu) pritiska u pneumaticima. Standard je i “STOP & GO” sistem čiji je zadartak da posšpeši ekonomičnost vožnje u gradskim uslovima.

Tu je i kompletna paleta vazdužnih jastuka ( napred, bočno)zavesica, sigurnosni pojasevi imaju automatske predzatezače. Audio sistem ima radio sa šest zvučnika, LCD ekran od pet inča, putni računar,komande na obruču elektro-servo upravljača podesivog i po dubini i visini, blutut,brojne “USB+AUX” konektore,informacionai ekran LCD od 3,5 inča.Tu su i dodatno tonirana stakla, zadnji spojler sa LED svetlom, halogena prednja svetla, automatsko paljenje dnevnih LED svetala LED su i poziciona svetla), prednje i zadnje svetlo za maglu, svetla za pomoć pri skretanju.Sedište vozača je podesivo i po visini, a zadnja su preklopiva u odnosu 60:40. Električno su podesiva i grejana spoljna ogledala.

Naravno, tu je i preklopni ključ,centralno, daljinsko zaključavanje sa alarmom ( plus elektronska blokada motora),”isofiks” za učvršćivanje dečjih sedišta. Manuelna klima…Rezervni točak manjih dimenzija.U ovom paketu opreme nalazi se i centralni naslon za ruke sa kasetom,prenosivi upaljač i pepeljara,džepovi na poleđini prednjih sedišta pa čak i mrežica za prtljag sa kukicama što samo ilustruje koliko su se u “Hjundaiju” trudili da “i30” bude što primamljiviji vozačima sa najrazličitijim zahtevima.

Već u sledećem paketu opreme “stajl” ( postoje još i “preemijum” i “impresum”) novi “hjundai i30” ima LCD tač-skrin ekran osetljiv na dodir od 8,0 inča, kameru za pomoć pri vožnji unazad, blutut sa glasovnim komandama, tempomat i limiter brzine, automatsku, dvoozonsku klimu, automatsko odmagljivanje stakala, kožu na obruču upravljača,ručice menjača,parking senzore…Ovaj paket opreme ,naravno koji je samo pridotat na prethodni, sa istim motorom, košta (samo) 900 evra više!

Naravno “i30” ima i sisteme poput detekcije dolaska vozila iz “mrtvog ugčla”, automatsko kočenje u slučaju nužde kada vozač ne reaguje,sistem detekcije na vozila koja se približavaju, dolaze iz raznih pravaca ka zadnjem delu vašeg vozila…

“Hjundai” sa popnosom ističe da je čak 53,5 odsto šasije ovog modela izrađeno od unapređene legure čelika vrhunske čvrstoće (AHSS)koji je uz kombinaciju bezbedonosnih sistema asistencije vozaču ali i sedam vazdužnih jastuka i zavesica, zaslužan za maksimalnih pet zvezdica na NCAP kreš testu.

Motor pod haubom 1,4 MPI benzinski motor ima sasvim dovoljno snage za veoma dobre vozne karakteristike ovog automobila.Kombinovana potrošnja (fabrički podaci) od 5,4 litra i 126 grama emisije CO2 po pređenom kilometru su u nivou podataka koje ima i većina konkurencije.

Ista stvar je i sa prtljažnikom.”Hjundai i30″ ima drugi po veličini prtljažnik u klasi – 395 litara. Ali, sa preklopljenom zadnjom klupom ukupna zapremina je najveća u klasi – 1.301 litar.

Novi adut “Hjundaija” ima i najveću krutost karoserije u klasi -, najviše prostora za noge , drugi je po koeficijentu otpora u klasi…

Početna cena je 13.990 evra.

Tehnički podaci

  • Dužina: 4.300 mm
  • Širina: 1.795 mm
  • Visina: 1.455 mm
  • Međuosovinsko rastojanje: 2.650 mm
  • Masa vozila: 1.332 kg
  • Minimalno odstojanje od tla: 140 mm
  • Zapremina prtljažnika: 395/1.301 lit.
  • Motor: 1,4 mpi
  • Zapremina motora: 1.368 ccm
  • Maksimalna snaga: 100 KS
  • Maksimalni obrtni moment: 134 nm
  • 0-100 km/č: 12,6 sek.
  • Maksimalna brzina: 183 km/čas
  • Potrošnja: lit./100 km
    • Grad: 6,6
    • Van grada: 4,8
    • Kombinovano: 5,4
  • Emisija C02: 126 gr/km
  • Zapremina rezervoara: 50 lit.

Izvor: Novosti 

0 komentara
Ostavi komentar
Ime (*)

E-mail (*)

Komentar

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)