Datum:

09.01.2013. 10:41

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara 36329 pregleda

Škoda je još na ženevskom auto-salonu 2011. godine predstavila novi logo i font koji će koristiti na svojim automobilima u budućnosti. Redizajnirana obeležja od sada će biti primenjena i na modelima Fabia i Roomster.

Škoda je za promociju novog logotipa iskoristila premijeru koncepta VisionD iz 2011. Nakon toga, prvi serijski model koji je dobio redizajnirane oznake bio je mali gradski automobil Citigo, a promene su bili u skladu sa modernizacijom celokupnog dizajna vozila.

Novi logo i font prenet je zatim i na Škodu Rapid koja je predstavljena na auto-salonu u Parizu u septembru 2012. godine, a biće primenjen i na treću generaciju modela Octavia čija je premijera zakazana za Sajam automobila u Ženevi 2013.

U međuvremenu, Škoda je novim obeležjima osvežila aktuelnu Fabiju i Roomster.

Osim novog logotipa na vrhu maske hladnjaka, ovi modeli po prvi put će imati ime proizvođača ispisano na zadnjem delu automobila. Osim reči “ŠKODA”, novi font će biti primenjen i na oznake motora, odnosno modela, kao što su TDI, TSI, GreenLine i RS.

Izvor: B92

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)