Datum:

26.06.2011. 17:21

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara 5190 pregleda

Ako kupite naš automobil naredne tri godine ćemo vam besplatno točiti gorivo! I, naravno, poručuju u jednoj našoj poznatoj auto-kući, za to vreme besplatno ćemo vam održavati ljubimca!

Kriza auto-industrije u svetu, ali pre svega istanjeni buđelari naših građana, uticali su na pojavu ovakvih „akcija“ i na našem tržištu, gde tek poslednjih meseci kupac postaje „njegovo veličanstvo“, bar što se auto-dilera tiče.

Na našem tržištu najviše se proda „punto klasika“, čiju je prodaju Srbija potpomogla subvencionisanim kreditima i akcijom „staro za novo“. I to je doprinelo da uvoznici automobila, bar u klasi kojoj pripada i „šumadinac“ koriguju cene – na dole.

Lančana reakcija je bila neminovna i u vozilima u drugim klasama. Tržišna utakmica uvoznika automobila potpomognuta je i nadmetanjem banaka i lizing-kuća ko će dati povoljnije uslove za prodaju. Šampion je „mercedes“, koji je u saradnji sa jednom lizing-kućom ponudio za svoj model „C klasu“ kamatu od svega 1,25 odsto.

Svi se nadmeću u popustima i pogodnostima za kupce, pa tako „Kija“ za svoj elitni model „prosid“ ovog leta daje fantastičan popust od čak 5.000 evra! Tako da sportski nastrojenog „prosida“ sa izuzetno bogatim paketom opreme možete da kupite za 9.900 evra. Pri tome „Kija“ daje i sedam godina dugu garanciju.

Odmah je reagovala i konkurencija. „Hjundai“ je svoj hit automobil „I-30“ ponudio za neverovatnih 10.090 evra, a uz kupovinu dizelaša (1,6 CRDi) dobija se dovoljno goriva da se pređe čak 6.000 kilometara.

„Sitroenov“model „S-3“, ovenčan titulama automobila godine u mnogim zemljama, koji je u Francuskoj, kada se pojavio, koštao više od 12.000 evra, kod nas se trenutno prodaje za tek nešto više od devet hiljada evropskih novčanica.

Zoran Burić, iz marketinga „Vitro grup“, objašnjava da se uvoznici odriču visokih marži, štede gde god mogu, a oni koji imaju dobre pozicije kod proizvođača uspevaju da znatno snize i nabavne cene.

Zato nije čudo što najnoviji model „ford fijeste“ može da se pazari za 8.990 evra (popust preko 2.000 evra), a „ševrolet aveo“ za 7.399 evra.

Skoro da nema auto-kuće u Srbiji koja nema neku akciju sa popustima od nekoliko hiljada evra. Pri tome u ponudi su i besplatno servisiranje, gorivo, razni druge pokloni, nagradne igre.

Ipak, iz perspektive prosečnog građanina Srbije sa platom manjom od 400 evra i ove cifre deluju ako ne kao Himalaji, onda bar kao Alpi. U svakom slučaju, teško dostižne.

Mi, pa Slovenci

Ako se ne računaju poslednje akcije u Srbiji, u Evropi najjeftinije automobile voze Slovenci! „Renoov“ model „klio“ (oprema „dinamik 1,2“) u Sloveniji, na primer, košta 10.484 evra, a isti model u Portugaliji 13.871 evra! U Srbiji može da se kupi za 9.298 evra (uz popust od 1.816 evra!). „Opel korsa“ u Sloveniji košta 9.970 evra, u Srbiji nešto manje od milion dinara, a „kod kuće“, u Nemačkoj, isti model košta 12.473 evra! „Dačija sandero“ sa benzinskim motorom 1,4 i klimom, paket opreme „ambians“, u Srbiji košta 7.777 evra, a u Nemačkoj 9.769 evra.

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)