Datum:

07.03.2015. 11:15

Autor:

Ina

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 3294 pregleda

Smeli dizajn, jednostavna ali veoma funkcionalna unutrašnjost, sa mnoštvom originalnih rešenja u unutrašnjosti vozila i dva sjajna motora su veoma snažan adut.

Najnoviji adut “Sitroena” model “C4 kaktus”, koji je u Evropi napravio dar-mar i osvojio više od 30 priznanja, predstavljen je i specijalizovanim novinarima Srbije.

Maršruta od sedišta kompanije “Avtonova kab”, generalnog zastupnika “Sitroena” za Srbiju, u Radničkoj ulici u Beogradu, auto-putem do Rume, regionalnim putevima do južnih obronaka Fruške gore i krstarenja zasadima jabuka (“Atos Fruktuma”, 100 hektara!) do Novog Sada, keja, i broda – salona “Tago kar” dilera “Sitroena”, bila je sasvim dovoljna da shvatimo zašto je “kaktus” hit!

KAKTUS-PRVA-VOZNJA-7

Ovaj automobil prosto bode oči. Gde god da smo prolazili, stali, privlačio je poglede. Smeli dizajn, jednostavna ali veoma funkcionalna unutrašnjost, sa mnoštvom originalnih rešenja u unutrašnjosti vozila i dva sjajna motora su veoma snažan adut francuskog giganta.

Da bi sve ovo postigli, u “Sitroenu” su usvojili originalan pristup uz uštedu na nepotrebnim troškovima. Ali ono što “C4 kaktus” posebno izdvaja jesu: airbump, korisna inovacija koja poboljšava dizajn istovremeno štiteći karoseriju, potpuno digitalni interface povezan sa svim kontrolama na ekranu od sedam inča,osetljivom na dodir, široka, i u stilu sofe povezana prednja sedišta, prednji vazdušni jastuk za suvozača smešten na krovu kako bi suvozač imao više mesta u kabini, panoramski krov sa naprednom zaštitom od spoljašnje toplote, smanjena težina vozila koja ima za rezultat lakšu upravljivost, smanjena potrošnja goriva i manje štetnih gasova, čuvajući tako našu okolinu.

KAKTUS-PRVA-VOZNJA-12

Benzinski model na testu pokretao je izuzetno štedljivi motor, trocilindraš sa 1.199 kubika, Pure Tech, sa manuelnim menjačem i 82 KS. Ukupna potrošnja tokom testa bila je svega 4,2 lit/100 km!

Dizel varijantu test vozila pokretao je novi 1,6 Blue HDi motor sa 1.560 kubika i 100 KS (opremljen manuelnim menjačem), koji je tokom testa trošio svega 3,2 lit/100 km.

KAKTUS-PRVA-VOZNJA-11

Početna cena modela “C4 kaktus” u Srbiji je 12.990 evra.

Cena za testirani model sa benzinskim motorom je 13.990 evra, a za dizel sa najvišim paketom opreme je 17.590 evra.

Brojke
* 3,2 litra je potrošnja dizelaša
* 4,2 litra troši benzinska verzija
* 13.990 evra je početna cena

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)