Datum:

16.10.2018. 21:32

Autor:

Ina

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Prvi primerci druge generacije najmanjeg Audija zakotrljali su se sa fabričkih traka Seatovog pogona Martorel.

Novi A1 postao je tako drugi model nemačkog premijum proizvođača koji se izrađuje na španskom tlu.

Pre ovog automobila u Martorelu se od 2011. proizvodio Audi Q3 prethodne generacije. Inače, prva generacija Audija A1 sklapala se u Belgiji, a aktuelni Q3 proizvodi se u mađarskom Đeru.

Novi A1 sklapa se po najvišim standardima kvaliteta, na liniji 3 španske fabrike, u dve smene, kažu u Audiju.

Audi A1 jedan je od tri nova modela Volkswagen grupacije koji se trenutni proizvodi u španskoj fabrici.

Najpre je 2017. počela proizvodnja nove Seat Ibize, za kojom je nekoiliko meseci kasnije stigao i SUV Seat Arona.

Novi modeli omogućili su zapošljavanje 500 novih radnika u ovom pogonu.

U poređenju sa prvom generacijom, novi A1 je porastao, pa njegova dužina iznosi 4,03 m, širina 1,74 m, a visina 1,41 m.

Značajno je proširen i prtljažnik koji u osnovnoj konfiguraciji ima 335 litara (ranije 270 l), dok se obaranjem sedišta ovaj prostor može povećati na maksimalnih 1.090 litara.

U ponudi je 11 boja spoljašnjosti, plus opcija sa krovom i retrovizorima u drugoj, kontrastnoj nijansi. Dostupan je i veliki izbor alu felni, dimenzija od 15 do 18 inča.

Motorizacija se sastoji od TFSI turbo benzinaca zapremine 1.0 litra (3 cilindra) i 1.5 i 2.0 litara (4 cilindra). Raspon snage pogonskih jedinica kreće se od 95 ks (70 KW) i 200 ks (147 kW).

Većina verzija imaće u ponudi manuelni menjač ili sedmostepeni automatizovani prenosni sistem sa duplim kvačilom, dok će se u vrhu ponude nalaziti Audi A1 40 TFSI sa 200 konjskih snaga i šestobrzinskim automatskim S Tronic menjačem.

Kupcima su na raspolaganju i tri vrste ogibljenja, uključujući sportski sistem oslanjanja sa podesivim amortizerima.

Oni koji se odluče da doplate za Performance paket, dobiće automobil sa snažnijim kočnicama i diskovima prečnika 312 mm, napred, odnosno 272 mm pozadi.

Izvor: B92

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)