Datum:

01.04.2012. 20:15

Autor:

Ina

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara 9785 pregleda

Proizvođači automobila ne štede kada je marketing u pitanju. Zahvaljujući tome, reklamne poruke koje nam upućuju često su vrlo originalne, vešto upakovane i gotovo redovno praćene određenom dozom hvaljenja ili blagog podrugivanja konkurenciji. Zato se obradujemo svaki put kada vidimo da je neki proizvođač izbacio novu reklamu – zato što nikad ne znamo šta nas čeka. Evo nekoliko svežih reklama iz automobilskog sveta koje su obeležile proteklu nedelju. Sve su deo ”Halftime in America” kampanje i… pa recimo da su vrlo srceparajuće.

Ovo je jedna u nizu reklama u okviru kampanje ”Poluvreme u Americi” (Halftime in America) koja promoviše porodične vrednosti i naporan rad. Poruka koju nam ova reklama šalje glasi – Jeep Wrangler je kao vredna majka – snažan i vredan. Priča prati devojčicu Dženi koja se prilagođava životu u novom gradu, a ti podrazumeva snagu i borbu, ali i ističe istrajnost i nesalomivi duh na koji su Amerikanci očito vrlo ponosni iz nekog njima poznatog razloga.

Ponovo nam iz Chryslera dolazi još jedna reklama koja je deo pomenute kampanje, inspirisana vrlo popularnom Super Bowl reklamom sa Klint Istvudom, namenjena prolećnoj kampanji za Dodge. Ponovo na snazi imamo priču o američkom ponosu: u centru zbivanja je takozvana vojnička porodica koja simboliše žrtvovanje za one koje volimo, odnosno za njihov mir i bezbednost. Otac se obraća svom sinu Šonu, koga vidi osobu snažnog duha i srca, spremnog da uči od svog oca i usvaja njegovu mudrost. Još nam nije jasno kakve to veze ima sa automobilom iz reklame.

Sledeća reklama je takođe deo pomenute kampanje ”Poluvreme u Americi”, a Chrysleru je očigledno silno stalo do toga da otopi američka srca sladunjavošću, odnosno emocijama – što je stvar doživljaja. Ova reklama je za 300 sedan i zove se ”Moj sin Stiven”. Opet je reč o ponosnom ocu čiji odrasli sin uspešno prolazi kroz teška vremena u životu. Ideja je da se podstaknu ljudi koji i sami prolaze kroz probleme da uhvate svoj sopstveni ritam i stvari prenesu na drugi nivo. Samo tako će moći sebe da nagrade fensi sedanom kakav je 300.

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)